14 Nisan 2007 Cumartesi

BLOG OYUNU; 3 X 3

YENİ BLOG OYUNU 3 X 3
Yeni bir oyun daha,yakında yemek blogu olduğumuza kimse inanmayacak!
Herhalde birbirimiz hakkında öğrenmediğimiz bir şey kalmayacak,bundan sonra ki oyunda vukuatlı nüfus örneği isterlerse hiç şaşırmam.

Beni 3x3 oyununa "Süheyla"-"Esra"-"Özlem"-"Sibel" ve "Lama" davet etti.




1.1- Daha önce yaşadığınız 3 şehir?
İstanbul,İstanbul,İstanbul.
1.2- Tatil için gittiğiniz, gördüğünüz ve önermek istediğiniz 3 yer?
Abana-İnebolu-Çatalzeytin.Maviyi ve yeşili seviyorsanız,mutlaka görün.
1.3- Yaşamak istediğiniz (görmek istediğiniz de olur) 3 yer?
Doğrusu hep İstanbul'da yaşamak istiyorum ama İngiltere ve Japonya'yı da görmek hiç fena olmazdı.Ramses serisini okuduktan sonra Mısır'da çok cazip geliyor.
2.1- Şu andaki mesleğiniz nedir?
20 yıllık ev hanımı : )
2.2- Dünyaya yeniden gelseydiniz, hangi mesleği yapmak isterdiniz?
Kesinlikle Tıp ve Cerrahlık.İdolüm E.R dizisinde ki cerrah Elizabeth Cordey.
2.3- '' Kesinlikle ben yapamazdım'' dediğiniz meslek nedir?
Hukuk.Bana tıp terimlerini ezberlemek,yasaları ezberlemekten daha kolay geliyor.
3.1- Yaşam felsefenizi oluşturan sözlerden biri?
"Fırın küreği tam düzeldiğinde,ekmek yapacak hamur bitermiş.
İnsanın işi tam düzeldiğinde,ne yazık ki ömür bitermiş."
3.2- Bir kitaptan alınma, çok sevdiğiniz bir cümle, paragraf veya bir bölüm?
Mavi saçlı kız,kitabını bilirmisiniz?
16 yaşında ki Burçak Çerezcioğlu'nun,lösemiye yakalanıp,hayatını kaybettikten sonra tedavi sürecini ve yazdığı günlükten bölümlerin olduğu bir kitap.
Her anne babanın kabusu olan çocuğuma bir şey olursa korkusu, Burçak'ın babası tiyatro sanatçısı Mehmet Çerezcioğlu'na aşağıda okuyacağınız cümleleri yazdırmış.
*Sabaha değin oturup,bekliyorum karanlıkta,
Başına karanlık bir şeyler gelmesin diye...
*Sabahları hasta uyanmanı istiyorum,
Hastaysan eğer,yaşıyorsun demektir.
*Karışık bir oda da yaşanmışlık vardır,
Ben düzeni severdim. Al işte...
*Balkonun demirine yaslanıp,durdum kaç gece,
Büyükayı yıldızı orda gökyüzünde ,
Sen içerde uykudaydın.
O balkon yok artık,
Demirin soğukluğu içimde,
Bütün yıldızlar gökyüzünde gene,
Herkes uykuda....
Ama sen yoksun içerde.
3.3-Çok sevdiğiniz bir şiirin, bir bölümü?
GİDENLER;
Ne olur beni de götür gittiğin yere baba,
Bak gözlerim ağlamaktan oldu heba,
Öteler nasıldır?gidenler ne yapar?
Ne bir mektup,ne selam,ne de bir haber var.
Gidenler ne söyler?kalanlara mesaj var.
Kalanlardan gidenlere en derin dualar,dualar.
Kusura bakmayın 3. bölümün cevapları çok hüzünlü oldu ama siz sordunuz ben cevapladım.
"Afiyetle Kalın"


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...