21 Ağustos 2007 Salı

GEREKSİZ GÖRDÜĞÜMÜZ TEKNOLOJİLER


GEREKSİZ GÖRDÜĞÜMÜZ TEKNOLOJİLER;
Yeni bir blog oyunu daha ortaya çıktı, " mavi ve portakal" blogundan Fatoş ve Ayşe beni sobelediğinde böyle bir oyundan haberim oldu.
Bu seferki oyunun konusu "gereksiz gördüğümüz teknolojiler"
Kendimize göre dandik olan ve hiçbir işe yaramayan teknolojik aletlerden veya olaylardan bahsetmemiz gerekiyormuş.
Önce evde ki alet edevatı gözden geçirdim ama evde ki her şey gerekli olduğu için alınmıştı.Evden bu konuya uygun şeyler bulamayınca internette kısa bir araştırma yaptım,karşıma farklı şeyler çıktı.
Mesela 1. resimde ki maymunun ne işe yaradığını biliyormusunuz?
Oje kurutuyormuş! tamamen gereksiz.

2. resimde ki kapı tokmağında ki el ise sensörlü olup, sizi görüp algılayınca sizin yerinize kapıyı çalıyormuş.
Yok daha neler, ben kendi kapımı kendim çalarım kardeşim bu ucubeye ne gerek var? Tamamen gereksiz.

3. resimde ki ise radyolu bir tuvalet kağıtlığı, radyoyu orada dinlemeyiverelim,tamamen gereksiz.

Veee son resim, böcek yakalama vakum aleti.
Doğrusunu söylemek gerekirse bu alet için gereksiz diyemeyeceğim.
Köy gibi doğal ortamlarda karşımıza çıkabilecek böceklere karşı çok iyi bir buluş, hele onlara zarar vermek istemiyorsak.
Bu aletle vakumlayıp, evin dışında serbest bırakabiliyormuşsunuz.
Her blog oyununun sonunda oyun için başka blogları sobelemek gerekiyor ama ben çok kararsız kaldığım için bu konuda yazacak bir şeyleri olan tüm arkadaşları sobeliyorum. "Afiyetle Kalın"


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...