19 Nisan 2010 Pazartesi

IBATECH 2010 PASTA FUARI 2.BÖLÜM

pastaIBATECH 4.Uluslararası Ekmek, Pasta Makineleri, Dondurma, Çikolata ve Teknolojileri Fuarı'na ait resimlere devam ediyorum.
Aslında bu yazının başlığı; SADECE PASTA olmalı, çünkü bu bölümde sadece pasta resimleri olacak.
Kremalı, krem şantili, jelli, şeker hamurlu, marzipanlı, meyvalı, sade, şatafatlı, modelli, modelsiz, maket yada gerçek bütün resimler pasta resimleri olacak.
Bir sonra ki bölümde fuara katılan diğer branşlardan resimler olacak.








Üstteki model 2008 yılında ki fuarda da vardı.

Bu pastalarda, pasta aksesuarlarıyla ilgili bir firmanın standında yer aldı.


















Krem Şantili pastalar.


Şeker hamurlu pastalar.





Marzipanlı pastalar.





Jelli-jöleli pastalar.











Plastik pasta süsü kullanılarak hazırlanmış pastalar.




Maket Pastalar.








3.Bölümde görüşmek üzere....
"Afiyetle Kalın"

4 yorum:

  1. Muhteremciğim ben orada olsam pastaları incelemekten resim çekemezdim herhalde hepside harika pastalar göz dolduruyor ekrana yapıştım kaldım:)))

    YanıtlaSil
  2. Fotoğraflar harika Orada olamamak beni üzmüştü.Paylaşımınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Adsız09:56

    bunları yemek değil vitrinde sergilemek lazım.görüntüsünün güzelliğinden insan kesmeye kıyamaz.yapanların ve de resimleri çeken kardeşimin ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Canım ömrüme ömür kattın,bu güzellikleri bizimle paylaşmam süper oldu.Sana gönül dolusu teşekkür ve öpücüklerrrrrrrrrr.......

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...