23 Haziran 2012 Cumartesi

2012 İSMEK FESHANE SERGİSİ-YEMEK BRANŞI

Her yıl gezi blogum Muhterem'le Geziye için İsmek Feshane Sergisini ziyaret ediyorum.
Sergi resimlerini gezi blogumdan paylaşıyorum ama aşçılık ve yemek branşı söz konusu olunca aynı resimleri yemek blogumda da paylaşıyorum.
Yiyecek-İçecek Hizmetleri adı altında pek çok yan dallarda eğitim veren branşa ben eskisi gibi Yemek Branşı demek istiyorum.
2012 İsmek Feshane Sergisi "Yemek" branşına ait resimlerle sizi başbaşa bırakıyorum.

















Osmanlı Saray Mutfağından Yemekler;

Saray Baklası

Terkib-i İmam

Şeyhül Muhşi

İç Pilavlı Kuzu Tandır

Kavun Dolması

Pazı Yatağında Kuzu İncik

Tarçınlı Ballı Cevizli Baklava

Ballı Saray Helvası

Helatiye

2 yorum:

  1. Ne kadar güzel görüntüler mest oldum vallahi arkadaşım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok severek gezdim canım, çok teşekkür ederim :)

      Sil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...