19 Temmuz 2012 Perşembe

KAHVALTI MASASI-23

Ramazan'a 1 gün kala elimdeki kahvaltı masası resimlerini yayınlamak istedim.
Bu mütevazi kahvaltı masasını Cumartesi günü hazırladım.
O gün kızımın mezuniyet töreni vardı fakat üst üste gelen aksilikler, planda olmayan değişiklikler sonucunda acele ile bu kahvaltı masasını hazırlayabildim : (
Mezuniyet töreni için güzel bir kahvaltı veya çay organizasyonu yapmak istiyordum.
Geçen ay Eminönü'ne gidip, mezuniyet pastası için gerekli olan aksesuar ve malzemeleri bile almıştım ama kısmet olmadı.
Malzemeler elimin altında İnşallah daha sonra pastayı hazırlayacağım.

Cumartesi günü öğlene doğru ablam, kızkardeşim ve yengemle kahvaltı masasında bir araya geldik.
Biz mezuniyet törenine, yengem de başka bir yere yetişme telaşı ile büyük bir hızla kahvaltımızı yaptık.
Tören Sinan Erdem Spor Salonunda düzenlendi.
14.00 gibi törene gittik fakat başlaması 15.30'u buldu.
Milli Eğitim Bakanı Ömer Dinçer'de törene katıldı.
Elbette en güzel an yüzlerce öğrencinin büyük bir heyecan ile keplerini fırlattıkları andı.
Mezun olan bütün öğrencilerin yolu açık olsun, Rabbim iş dünyasında en iyi yerlere gelmeyi, helal paralar kazanmayı nasip etsin.
"Afiyetle Kalın"

KAHVALTI MÖNÜSÜ;



Şekerpare (hazır aldım)

5 yorum:

  1. Anammm sofra harika..Ellerinize kollarınıza sağlık.! Kızınızın mezuniyeti hayırlı uğurlu olsun Allah işlere girmeyi de nasip etsin..Sevgiler.!

    YanıtlaSil
  2. mezuniyetiniz hayırlı, Yolu açık olsun inşallah.kahvaltı masasına çok güzel ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Adsız22:29

    Kızına Allah hayırlı işler nasip etsin inşAllah Muhterem Abla. Sofra hiçte acele hazırlanmış gibi değil maşAllah. Emeklerine sağlık. Hayırlı Ramazanlar...

    YanıtlaSil
  4. ablacığım kızının mezuniyeti hayırlı olsun sofra hiç öyle çabucak hazırlanmış gibi değil gayet güzel görünüyor herşey...her zamanki gibi ellerine sağlık ablacığım...

    Hayırlı Ramazanlar...
    www.birseninmutfagi.com

    YanıtlaSil
  5. mutluluklar ve bol başarılar diliyorum.haksızlığa uğramadığı muhteşem bir kariyeri olur umarım.

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...