23 Ekim 2013 Çarşamba

KAHVALTI MASASI 31-BAYRAM KAHVALTISI

Bu yıl Kurban Bayramı bizim ailede hem hüzünlü, hemde sevinçli geçti.
Annem 6 yıldır gitmek için kuranın çıkmasını beklediği hacca bu yıl gidebildiği için çok sevindik ama annem, abim, yengem bayramda yanımızda olmadığı için hüzünlendik.
Hacca abim ve yengemde gitti, yeğenlerim burada kaldılar.
Bayram sabahı yeğenlerim, eşim, bayram tatili için gelen oğlum ve kızımla birlikte bayram kahvaltısı yaptık.
Kahvaltıdan sonra oğlum bizi İstanbul turuna çıkardı.
Bayram tatili 9 günlük olunca pek çok kişi şehir dışına çıktı, bu sebeple İstanbul'da trafik biraz rahatladı.
1. gün kurban kesim işleri sebebi ile gezmeye vakit ayıramayanlar sayesinde bomboş yollarda rahat bir gezi yaptık.
İlk gün Otağtepe-Mihrabat Korusu-Hz.Yuşa Tepesi-Anadolu Feneri-Poyrazköy'ü gezdik.
Trafik boş olmasaydı bir güne bu kadar çok yer sığdırmamızın imkanı yoktu.
2.gün Yeniköy'e ablamı ziyarete gittik ama artık herkes yollarda olduğu için Haliç'ten Zincirlikuyu'ya bile 1,5 saatte ancak varabildik.
3.gün Avcılar'a eşimin abisini ziyarete gittik, dönüşte 7.Beyoğlu Sahaf Festivali'ne gittik.
4.gün Altunizade'ye bayram ziyaretine gittik, dönüşte uzun zamandır gitmek istediğim Şakirin Camii'ne gittik.
Çamlıca Tepesine de uğradık ama hava o kadar soğuk ve rüzgarlıydı ki daha fazla duramayıp, döndük.
Cumartesi günü kızkardeşimden piknik teklifi geldi, öğleden sonra gittiğimiz Belgrad ormanında akşam 9'a kadar kaldık.
Bayramda gezdiğimiz yerleri ayrıntılı ve bol resimli olarak gezi sayfamda yayınlamaya başladım, buradan takip edebilirsiniz.
Bu arada, annemler 40 günlük ayrılığın ardından İnşallah yarın akşam dönecekler.

KAHVALTI MASASI MENÜSÜ;

Oğlum Kastamonu'dan gelirken pastırma getirmiş, bende pastırmayı paçanga böreği yaparak değerlendirdim.

Domates Salatası

Burgu peynirini çok seviyorum, hem kahvaltıya hemde salatalara çok yakışıyor.

1-Gül Reçeli

2-Vişne Reçeli

3-Abana Kestane Balı

"Afiyetle Kalın"

1. Mis gibi bereketli bir sofra.. Ellerinize sağlık,geçmiş bayramınızı kutlarım.

Sevgiler

2. Ellerinize sağlık herşey muhteşem görünüyor...
    Afiyetler oLSUN muhterem Hanım...
    Sevgilerimle...

3. en sediğim öğündür canım.ellerine sağlık.masada çok şık.sevgiler.

4. ah o masada bende olsaydım.ellerinize sağlık harika görünüyor.birlikte yenilen yemekler kahvaltılar gibisi yok.insan zevkle aşkla hazırlıyor.yeni bir blogger olan ben takibinizdeyim. sevgiler. http://emekkafee.blogspot.com/

5. Her zamanki gibi özenli bir sofra.:) Ellerinize sağlık diyorum. Sevgiler.

6. Annen, abin ve yengenin hac ibadetlerini Allah kabul etsin cümlemize de nasip etsin. Muhteremcim sofra harika da en çok kaşarların düzgün kesilmiş haline bayılıyorum ellerine sağlık canım..

7. Mehtap23:54

Muhterem hanim harika bir sofra ve sonrasindada harika bir bayram gecirmissiniz.Bütün günleriniz bayram günü gibi olsun insaAllah.Cahide hanimin sayfasindaki yorumumun altina cevap yazmaniz ayrica beni cok mutlu etti .Hacdan dönecek olan anneciginizin ellerinden benim yerimede öpün.Allah kabul etsin.Amin.

8. Ellerinize sağlık hepsi çok şık ve samimi duruyor.Bayram sofrası olduğu için herhalde gözüme pek huzurlu geldi.Bu arada sayenizde baklavalık yufkayla börekk yapabilir oldum tarif için çok teşekkürler.Peynirlisini yapıp yayınladım dünde patateslisini yaptım çok güzel oldu tekrar teşekkürler

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.