28 Kasım 2013 Perşembe

AKŞAM YEMEĞİ-2

Muhterem'le Afiyetle
Bugün yazdan ve köyde ki evimizden kalma, hafif bir yaz akşamı yemek masası resimlerini yayınlayacağım.
Menümü çok ağır yemeklerden değil, hafif ve kolay tariflerden oluşturdum.
Masayı akşam 17.30-18 gibi hazırladım ama yaz aylarında hava geç karardığı için yemeği aydınlık bir havada yedik.
Köyde bu yaz bol bol pazı vardı, böreği pazılı pişirdim.
Evin çevresinde doğal ortamda böğürtlenler yetişiyor, tatlıyı da böğürtlen soslu hazırladım.
Makarnayı yaz aylarında en severek yaptığım tarif olan bodrum makarnası olarak hazırladım.
Kavunda yaz aylarının vazgeçilmez meyvelerinden olduğu için, neredeyse evden hiç eksik olmadı.
Köydeki evimizde hazırladığım masa resimlerinin sonuna geliyoruz, bundan başka son olarak bir kahvaltı masası resimlerim var.



AKŞAM YEMEĞİ MÖNÜSÜ;
Yemeğin ismine tıklayarak tariflere ulaşabilirsiniz.




Yaz aylarının vazgeçilmez meyvelerinden kavun.

 "Afiyetle Kalın"

5 yorum:

  1. Afiyet olsun, sefanız olsun, bereketli sofralarınız olsun..

    YanıtlaSil
  2. herşey çok güzel görünüyor.....özellikle böğürtlen soslu pasta.... ellerine sağlık sevgiler.......

    YanıtlaSil
  3. manzarada şahane yemeklerde..elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Adsız22:23

    Havaların tam anlamıyla soğuduğu bu günlerde bu güzel yaz sofrası içimi ısıttı. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. ah...o nasıl yeşil ...afiyet olsun

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...