5 Şubat 2016 Cuma

ÇAY DAVETİ-29

çay daveti tarifleri
Bugün dumanı üstünde bir çay daveti menüsü resimleri yayınlamak istiyorum.
Her zaman anında paylaşım yapmak mümkün olmuyor.
Dün çaya misafirlerim vardı.
Kalabalık olduğumuz için masa kurmadım, hazırladıklarımı servis tabağında servis yaptım.
Resmi çekerken ürünler çok sıkışık durmasın diye geniş servis tabağı kullandım.
Menüden bahsedecek olursam, kışın böreklerimi genellikle ıspanaklı hazırlarım, dün de ıspanaklı börek hazırladım.
Poğaça olarak uzun zamandır yapmadığım 3-2-1 poğaça hazırladım.
2 çeşit salata hazırladım, birisi tavuklu şehriye salatası, diğeri de patates yatağında havuç tarator.
Kurabiye yerine irmikli bonbon hazırladım.
Tatlı olarak çok pratik bir tatlı olan irmikli, pileli baklava hazırladım.
Tabakta servis yaptığım için yiyeceklerin tatları birbirine karışmasın diye pasta kapsülleri kullandım.

çay saati tarifleri
ÇAY DAVETİ MENÜSÜ;







"Afiyetle Kalın"

2 yorum:

  1. Süper olmuş sunum...Elinize sağlık:)
    Ben de sizi beklerim sayfama ziyarete, katılırsanız sevinirim. Bu arada takipçiniz oldum ben:)))
    fulyapimlezzetler.blogspot.com
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, bende sizi izlemeye aldım :)

      Sil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...