4 Mart 2016 Cuma

KAHVALTI MASASI-56

breakfast table
Bu kahvaltı masasını Kasım ayının başında hazırlamıştım.
Masamın kırıldığı, yenisini sipariş verdiğimiz günlerdi.
Hazır masa almak yerine sipariş verdiğimiz için 1 aylık bir bekleme süresi vardı.
Bu sebeple evde ki diğer masam olan 4 kişilik bir masa ile idare ettim.
Günlük hayatta bu masa bizim için normal boyutlarda ama misafir gelince durum değişiyor.




kahvalti
Kahvaltıyı 6 kişilik hazırladım.
Tatlı ve reçellerin resimde görülebilmesi için 6. servisi masaya daha sonra ekledim.
Menüde patatesli börek, karışık kızartma, domates salatası, kendi hazırladığım reçeller vardı.
Tatlı olarak, fazla vaktim olmadığı için hazır pasta tabanı kullanarak "imam sarığı pastası" hazırladım.

servis önerisi
Masa küçük olduğu için yuvarlak servis tabakları değil, dikdörtgen servis tabakları kullandım.

kahvaltı için menü örneği
KAHVALTI MASASI MENÜSÜ;
Tarifin ismine tıklayarak, tariflere ulaşabilirsiniz. 


kahvaltı
Karışık Kızartma

kahvalti
Domates Salatası

kahvaltı

jam
Reçellerim;

 


turkish coffee
Reçel çeşidi çok olunca tatlı her zaman kahvaltı sonrası Türk kahvesinin yanında tercih ediliyor.
"Afiyetle Kalın"

6 yorum:

  1. Ohh Miss:)
    Afiyetler Olsun, üyenizim bu arada, takibe aldım.
    fulyapimlezzetler.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Bende sizi takip etmeye başladım :)

      Sil
  2. bayılıyorum sizin kahvaltı sofralarınıza.

    YanıtlaSil
  3. uzun zamandır sizi takip ediyorum.kahvaltı sofralarınıza hayranım.sofra düzeni harika ve eminim hepsi çok lezzetlidir.sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Bu tür geri dönüşler, izleyenlerin fikrini yazması beni çok mutlu ediyor, güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim.

      Sil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...