15 Ocak 2018 Pazartesi

AKŞAM YEMEĞİ-8

Muhterem'le Afiyetle
Bugün Perşembe akşamı hazırladığım akşam yemeği masasının ayrıntıları var.
Son dönemde hazırladığım akşam yemeği masalarının resmini çekmeyi başarıyorum💪😏😃
Misafirlerim eşimin aile büyükleri olduğu için, masa örtüsü-runner ve peçete seçimini en sade renk ve modellerden oluşturdum.
Akşam yemeği için menüyü oluştururken misafirlerimin sevdiği yemekleri yapmaya özen gösteriyorum.
Bu masanın misafirleri benim böreğimi çok sevdiği için menüye ilk önce böreği ekledim.
Böreği ıspanaklı-kıymalı hazırladım.
Yoğurtlu salata olarak bugünlerde yeni öğrendiğim, ıspanaklı buğdaylı salata hazırladım.
Salatadan birazcık bahsetmek istiyorum;
Kavrulmuş ıspanakla, haşlanmış buğdayı, sarımsaklı yoğurtla karıştırıyorsunuz.
Bu salatanın en mühim özelliği sonunda;
1 avuç ceviz içini ufalayıp, zeytinyağında, kırmızı pul biber ile biraz kavuruyorsunuz ve salatanın üzerine döküyorsunuz.
Yok böyle bir lezzet, o yağda kavrulmuş ceviz inanılmaz bir tada kavuşuyor.😍😍😍
Sonbaharda yaptığım semizotu turşusunu da menüye ekledim.  
Ayrıca klasik kış salatası olan kıvırcık salata hazırladım.
Masanın ortasında çok çeşit olunca ayrıca ana yemek hazırlamadım.
Süzme mercimek çorbası, şehriyeli bulgur pilavı, patates püreli köfte hazırladım.
Tatlı olarak, hafif bir tatlı yapmaya karar verdim.
Uzun zamandır yapmayı düşündüğüm "Şerbeti Sütlü" tatlısını yaptım.



akşam yemeği masası resimleri
AKŞAM YEMEĞİ MÖNÜSÜ;




 akşam yemeği masası için menü önerisi
MASADAKİLER;



Pancarlı, Havuçlu, Turplu Kıvırcık Salata

akşam yemeği masası

şerbeti sütlü tatlısı resmi

akşam yemeği masası resimli
"Afiyetle Kalın"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...