9 Mayıs 2018 Çarşamba

AKŞAM YEMEĞİ-11

Muhterem'le Afiyetle
Hafta sonu şehir dışından yatılı misafirlerim vardı.
Akşam yemeği ve sabah kahvaltısı masalarının resimlerini çektim.
Bir sonra ki bölümde kahvaltı masasına ait resimleri de yayınlayacağım.
Akşam yemeğinde 7 kişi, sabah kahvaltısında 10 kişiydik.
Yemek için mönüyü oluştururken, bazı şeyleri dikkate aldım.
Mesela gelenlerden birisi oğlum olduğu için, onun için bir akşam önce yaprak sardım.
Yaprak sarma için Ekim ayında denemek için "Kavanozda Yaprak Saklama" yöntemi ile kaldırdığım asma yapraklarını kullandım.
Sonuçtan memnun muyum?
Çok memnunum 😍😍😍
Yaprakları kavanoza doldurduğum ve açtığım gün resimlerini çekmiştim.
Sonuçtan memnun kalınca hemen kavanozda yaprak saklama ile ilgili bol resimli bir yazı hazırladım.
Kavanozda yaprak nasıl saklanır? tarifi 👉BURADA
Sarmayı misafirlerimizin İstanbul'a ne zaman ulaşacağı belli olmadığı için, ısıtma telaşı olmasın diye zeytinyağlı hazırladım.
Baharın en güzel nimetlerinden semizotu ile yoğurtlu semizotu salatası hazırladım.
Son dönemde semizotu salatalarını nohut soslu yapıyordum ama bu sefer klasik yoğurtlu salata olarak hazırladım.
Ayrıca klasik kıvırcık salata hazırladım.
Çorba olarak süzme mercimek çorbası, ana yemek olarak karnıyarık, et kavurması ve pirinç pilavı hazırladım.
Tariflere resimlerin altında ki tarifin ismi yazan linklere tıklayarak ulaşabilirsiniz.



akşam yemeği menü önerisi
AKŞAM YEMEĞİ MÖNÜSÜ;
Yemeklerin ismine tıklayarak tariflere ulaşabilirsiniz.





kavanozda yaprak saklama

akşam yemeği için yoğurtlu salata önerisi

akşam yemeği için salata önerisi
 Kıvırcık Salata

akşam yemeği sofrası
"Afiyetle Kalın"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...