3 Temmuz 2018 Salı

KAŞARLI KUŞKONMAZ

Muhterem'le Afiyetle
Kuşkonmazlı tariflere devam ediyorum.
Bugünkü kuşkonmaz tarifimiz, çok pratik bir tarif olan kaşarlı kuşkonmaz.
Kuşkonmazla çorba yaptığım zaman saplarını sebze soyucu ile soymuştum ama bu tarifte gerek görmedim.
Haşlama yada buharda pişirme gibi ön pişirme yapmadan fırın kabına dizdim, tuz serptim.
Üzerine kaşar rendesi serptim.
Dekoratif görünmesi için, çiçeklerinin üzerine kaşar serpmedim.
Kuşkonmazların üzerine yorgan örtüp, uykuya yatırmışım gibi göründüler 😄
Ön pişirme yapmadığım halde çok güzel pişti.
Birde Pastırmalı kuşkonmaz tarifi hazırladım, onun tarifini de önümüzde ki günlerde yayınlayacağım.
Kuşkonmaz bitkisi hakkında ki bilgiler ve terbiyeli kuşkonmaz çorbası tarifi 👉BURADA
"Afiyetle Kalın"




Kaşarlı kuşkonmaz nasıl yapılır?
KAŞARLI KUŞKONMAZ;
Malzemeler;
1 demet kuşkonmaz,
1 su bardağı kaşar peynir rendesi,
Tuz, zeytinyağı.

taze kuşkonmaz resmi
KAŞARLI KUŞKONMAZ TARİFİ;
Kuşkonmazları yıkayın.
Fırın kabının içine sığacak şekilde saplarını kısaltıp, yerleştirin.
Üzerine tuz ve zeytinyağı serpin.

kuşkonmaz nasıl pişirilir?
Kaşar peynir rendesini kuşkonmazların sap kısımlarına doğru yayın.
Önceden ısıtılmış 180 derecelik fırında, kaşarlar eriyip kızarıncaya kadar pişirin.

chesee asparagus
Kaşarların özelliğini kaybetmemesi için mutlaka sıcak olarak servis yapın.
"Afiyet Olsun"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...