4 Ocak 2019 Cuma

AKŞAM YEMEĞİ-14

Muhterem'le Afiyetle
Bu masayı Kasım ayının başında hazırladım.
O günlerde abim ve yengem şehir dışında olduğu için sadece annem ve yeğenim için hazırlamıştım.
2 kişi de biz olunca 4 kişilik bir masa oldu.
Menüde kırmızı mercimek çorbası, patlıcan musakka, pirinç pilavı, fırında soslu tavuk, havuçlu şehriye salatası, kıvırcık salata vardı.
Musakkanın patlıcanlarını daha hafif olması için yağda kızartmadan fırında ön pişirme yaptım, daha sonra musakka olarak olarak hazırlayıp, fırında pişirdim.
Tavuk butlarını da soslayarak fırında pişirdim.
Böyle bir menüye çok yakıştığı için pirinç pilavı hazırladım.
Misafir masalarında mutlaka bir yoğurtlu salata bulunduruyorum, bu masa için havuçlu şehriye salatası hazırladım.
Klasik olarak da kıvırcık salata yaptım.
Tatlı olarak çok hafif bir tatlı olan kadayıflı muhallebi hazırladım.




akşam yemeği resimleri
AKŞAM YEMEĞİ MENÜSÜ;
Yemeğin ismine tıklayarak, tarifine ulaşabilirsiniz.

Çorba Olarak;

 

az yağlı patlıcan musakka

pirinç pilavı resmi

soslu tavuk

akşam yemeği için yoğurtlu salata

bol malzemeli kıvırcık salata
Mor Lahanalı, Havuçlu, Soğanlı Kıvırcık Salata

akşam yemeği için tatlı önerisi

akşam yemeği masası resimleri
"Afiyetle Kalın"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...