12 Şubat 2019 Salı

KIRMIZI PANCARLI BONBON

Muhterem'le Afiyetle
Pancarlı bonbon adını okuyunca bu tarifin haşlanmış pancar püresi ile yapıldığını zannedebilirsiniz.
Tarifi o tür yöntemlerle değil, pancarlı kek ile hazırladım.
9 Ocak'ta evlilik yıldönümümüz için "İçi Kalpli Kek" hazırlamıştım.
Tarifin ilk aşaması için kırmızı bir kek hazırlamam gerekiyordu.
Gıda boyası kullanmak istemediğim için, kırmızı rengi elde etmek için pancar kullanmaya karar verdim.
Pancarlı keki hazırladım, kekten kalpli kurabiye kalıpları ile kalpler çıkardım.
Çıkan kalplerle içi kalpli keki hazırladım.
Fakat elimde kalplerin kesildiği pancarlı kek kaldı.
Bu tarifi, kalan pancarlı kek parçalarını değerlendirmek için hazırladım.
Kalan pancarlı kek parçalarının kuruması için üzerini bez mutfak peçetesi ile örttüm.
1-2 gün o şekilde bıraktım.
Kek nemini kaybedince, rondodan çektim ve bugünkü tarifte yer alan pancarlı bonbonları hazırladım.
Rengi muhteşem oldu, tadı umduğumdan çok daha lezzetli oldu.
Bu doğal kırmızı bonbonları, çocuk doğum günlerinde, kırmızı renge yer vermek istediğiniz konseptlerde kullanabilirsiniz.
"Afiyetle Kalın"




Turkish cofffee
Tarifle ilgili linkler;

İçi Kalpli Kek

Kırmızı Pancar Tarifleri

bonbon nasıl yapılır?
KIRMIZI PANCARLI BONBON;
Malzemeler;
2 su bardağı robotta çekilmiş pancarlı kek,
100 gram krema,
1 çay bardağı ufalanmış ceviz içi,
Ayrıca;
1 su bardağı Hindistan cevizi

KIRMIZI PANCARLI BONBON TARİFİ;
İçi kalpli kek tarifi için hazırladığım pancarlı kekin artan kısımlarını ufaladım ve üzerini bez mutfak peçetesi ile örttüm.
Bu şekilde 1-2 gün beklettim, kek nemini kaybedip kolayca ufalandı.

Kırmızı pancarlı tarifler
Ufak parçalara ayırdığınız kek parçalarını mutfak robotuna doldurun.

Robotta keki iyice parçalayın.

Robotun içine 100 gram krema, 1 çay bardağı ceviz içi ekleyin.

Robotu tekrar çalıştırın.
Kek kırıntıları, kremanın etkisi ile ıslak nemli bir yapıya kavuşacak.

Kırmızı pancarlı tarifler
Hazırladığınız karışımı ceviz büyüklüğünde parçalara ayırıp, elinizle yuvarlayın.

Hazırladığınız bonbonları bol bol hindistan cevizine bulayın.

Bonbonlarınızı isterseniz bu şekilde servis tabağına dizin, isterseniz üzerine kürdan batırın veya minik kek kapsüllerinin içine yerleştirin.

beet root desert
"Afiyet Olsun"

2 yorum:

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...