19 Kasım 2009 Perşembe

KAŞARLI SOSİS

Kaşarlı sosis oldukça pratik ve kolay hazırlanan bir kahvaltılık.
Tarif Lezzet dergisinde yayınlanmıştı.
Dergide ki tarifte büyük sosis kullanılmış ve fırında pişirilmişti.
İlk zamanlar bende tarife sadık kalıyordum ama artık daha pratik olduğu için küçük sosis kullanıyorum ve ocakta teflon tencerede biraz yağda çevirip, sıcakken kaşarlarını içine yerleştiriyorum.
Bu şekilde çok daha hızlı hazırlanıyor.

KAŞARLI SOSİS;
Malzemeler;
1 Paket küçük boy sosis,
Kaşar peynir,
2-3 kaşık sıvıyağ,
Tarifi;
Sosislerin karnını kesin.
Teflon pilav tenceresine 2-3 kaşık sıvıyağ döküp, sosisleri ilave edin.
Tencereyi sürekli sallayarak sosislerin hafifçe kızarmasını sağlayın.
Sosisler sıcakken kesik olan bölümlerine ince şeritler halinde kaşar peynir yerleştirin.
Tencerenin kapağını kapatın ve sıcaklığı ile kaşarların erimesini bekleyin.
"Afiyet Olsun"

Lezzet dergisinde yayınlanan orjinal tarif;
Uzun sosislerin karnını bıçakla çizin ve içine kaşar peynir yerleştirin.
Tepsiye dizip, kaşarlar eriyinceye kadar fırında pişirin.
"Afiyet Olsun"

13 yorum:

  1. geçen gün sebzeli böregi denedim harika bir tat ve bugün blogumda yayınladım ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  2. Süpersin canım ellerine sağlık pazar günü kısmetse denemem lazım öpüyorum...

    YanıtlaSil
  3. eminim kızartmaktan çok daha hafif ve lezzetli oluyordur.eline sağlık..........

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten çok pratikmiş, hem de görüntüsü harika:). Mutlaka bu haftasonu kahvaltımızda yerini alacak:). Ellerine sağlık canım.
    Sevgiler..
    aslı

    YanıtlaSil
  5. Çok şirin olmuşlar.Ellerine sağlık.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Muhteremcim ellerine saglik.Hafta sonu bizimkilere kahvaltida sofraya gelecektir......TESEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  7. Yanındaki çiçek şeklinde sıkılmış ketçap mayonez de nefis görünüyor :) Çok güzel bir tarif ellerinize sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Oh oh ellerine sağlık canım ne kadar güzel nefis olmuşlar senin sunumuna bayılıyorum ayrıca:)sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  9. MERHABA MUHTEREM ABLACIM ELLERİNİZZE SAĞLIK ÇORBANIZI ÇOK BEĞENDİK TARİF İÇİN TEKRAR TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  10. Harika görünüyor hemde çok pratik...Ellerinize sağlık...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. hızına yetişmek imkansız..harikasın..ellerine sağlık..bu şekline bayıldım...inşallah yapayım ben bunu:)

    YanıtlaSil
  12. Canım kahvaltı için harika bir lezzet ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  13. kaşarlı sosisleri denedim harika oldu...çocuklar bayıldı.....yayınladım bile...

    teşekkür ederim tarif için.....

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...