26 Mart 2018 Pazartesi

KAHVALTI MASASI-65

Muhterem'le Afiyetle
Uzun zamandır kahvaltı masası resmi paylaşmamıştım.
Bu masayı geçen Pazar (18 Mart) hazırladım.
Masayı düzenlemeye fırsat bulamadan misafirlerim erkenden geldi.
Bende misafirlerimi bekletmemek için hemen resimlerini çektim.
Mönüden bahsedecek olursam;
Böreği ıspanaklı hazırladım.
Yeşil zeytinden bol garnitürlü, cevizli bir salata hazırladım.
Roka salatasına bol bol cherry domates ve Çengelköy salatalığı ekledim.
Roka salatasının peyniri için bu sefer top peynir kullandım.
Patatesi elma dilimi şeklinde doğrayıp hafif olması için fırında pişirdim.
Misafirlerimiz şarküteri ürünleri yemediği için et kavurdum.
Reçel olarak 4 çeşit kendi hazırladığım reçelleri servis ettim.


kahvaltı masası resimleri
Tatlı yapıp yapmamayı çok düşündüm ama misafirlerimin arasında gençler vardı.
Kahvaltı sonrası kahve eşliğinde yeriz diye düşünerek tatlıyı hazırladım.
Tatlı olarak yıllar önce sık sık yaptığım "Saklı Kek" yaptım.
O gün misafirlerimin arasında saklı kekin tarifini öğrendiğim Sevinç yengemde vardı.
Eski günleri yad etmek ve tarifi hatırlamak için yaptım.
Tarifi blogda yoktu, bu vesile ile resimlerini çektim tarifini ayrıca yayınladım.

kahvaltı için menü önerisi
KAHVALTI MASASI MÖNÜSÜ;
Tarifin ismine tıklayarak, tarife ulaşabilirsiniz.

kahvaltı için börek önerisi
kahvaltı için salata önerisi

kahvaltı için fırında patates

kahvaltı için salata önerisi

kavrulmuş et

kahvaltı için tatlı önerisi

kahvaltılık reçel çeşitleri
Reçellerim;





kahvalti masasi önerisi
"Afiyetle Kalın"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...