Bugün size, geçen yaz köydeki evimizde hazırladığım kahvaltı masasının resimlerini ve menüsünü yayımlayacağım.
Bu yaz henüz köye gidemedik, İstanbul'da ki evimizdeyiz.
İstanbul'da ki evimizin olduğu bina kentsel dönüşüme girdi.
35 yıldır oturduğumuz evimizi Temmuz sonuna kadar boşaltmamız gerekiyor.
Gideceğim evde de kiracı var, kiracı da ev bulamadığı için çıkamıyor.
Kiracı çıkıncaya kadar köye gitsem, oradaki evi açmak, temizlemek, düzenini kurmakta bayaa bir emek ve vakit istiyor.
Tam düzeni kuracağım, bu sefer İstanbul'a dönmem gerekecek😔
Anlayacağınız hem manevi hemde bedeni çok yorucu bir yaz bizi bekliyor.
Her zaman "Hasbunallâhu ve nimel vekil (Allah bize yeter, O ne güzel vekildir)" diyorum.
Bir şekilde bu işler yoluna girecek ve ben yıllar sonra bu
yazıyı okuduğum zaman bugünlerde yaşadıklarımızı hatırlayacağım İnşaAllah.