9 Temmuz 2024 Salı

MUHTEREM'LE AFİYETLE 18 YAŞINDA!

Muhterem'le Afiyetle 29 Haziran'da 18 yaşına girdi🎉🎉🎉🎈🎈🎈
O günlerde köyde olduğum için aynı gün kutlama yazısı hazırlayamadım. 
Son yıllarda giderek seyrekleşen tarif yayınlama sıklığım benimde hoşuma gitmiyor.
Bu konuda daha verimli olmak için; giderek hızı düşen ve çok zor çalıştığım laptobumu bakıma gönderdim.
Laptop geldi, müthiş hızlandı ama yazı hazırlarken kullandığım programları yeniden yüklememiz gerekti.
Pek çoğunu hallettik, fakat çok sayıda resmi sıralama yapmamı sağlayan uygulamayı henüz halledemedik.
Bir kaç resimle yazı yazsam sorun olmazdı ama bilirsiniz ben tariflerin her aşamasını çekip, bol resimli yayınlıyorum.
Onu da halledersek, daha hızlı ve seri yazı hazırlayabileceğim. 

Kısaca; Benden umudunuzu kesmeyin.
Hâlâ tarif resimleri çekiyorum, büyük hevesle masalar hazırlayıp resimlerini çekiyorum.
Fırsat bulduğum anda tarif ve masa menüleri yayınlamaya devam edeceğim İnşaAllah.
Velhasıl;
Her sene dediğim gibi bizim evde yemek piştiği sürece, Rabbim sağlık ve ömür verdiği müddetçe buralarda olacağım.
Hep birlikte daha nice senelere İnşaAllah 😊

"Afiyetle Kalın"

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...