30 Kasım 2015 Pazartesi

KAHVALTI MASASI-54

Bugünkü kahvaltı resimlerim arşivde kalan gözümden kaçan kahvaltı resimleri.
Bu kahvaltı gününü 10 Mart'ta kızımın düğün hazırlıklarından olan damat bohçası ve aie bohçalarını hazırlamak için organize etmiştim.
Ben kahvaltıyı hazırladım, sağolsun canım annem benim çok işim olacağını düşünerek kuru dolma-yaprak sarma ve cevizli elde açma börek getirmiş, onlarla da masamız tamamlanmış oldu.
Önce kahvaltı yaptık, daha sonra damat bohçasını ve aile bohçalarını hazırladık.
Bu kahvaltıdan 2 ay sonra anneler gününde de çeyizleri hazırlayıp paketlediğimiz gün için kahvaltı hazırladım.
Çeyizleri hazırladığımız günün kahvaltı resimleri BURADA

damat bohçası hazırlama
Biliyorsunuz kızım 25 Temmuz'da evlendi.
Düğünden önce geleneklerimize uygun her ritüeli yerine getirmeye çalıştık.
Aileler olarak karşılıklı bohça hazırladık.
Bu kahvaltının olduğu gün ailemle damat bohçasını hazırlamak için bir araya geldik.
Biz kızımla günler süren Kapalıçarşı, Mahmutpaşa, Kürkçü Han gibi bu tür eşyaların envai çeşidinin olduğu yerlerden alışverişlerimizi tamamlamıştık.
Kızımın çeyizinde olan seccade, lif, patik, havlu, yemeni gibi bohçaya konulabilecek ürünleri de hazırladık.
O gün sadece bohçaların içine girecek ürünlerin karar verilmesi ve düzenlemesi işi vardı.
Kahvaltıdan sonra önce damat bohçasını, daha sonra aile bohçalarını hazırladık.
Tüllerle, kırmızı kurdelelerle süsledik, şehir dışına gideceği için damat bohçasını önce bavula, sonra koliye, diğer bohçaları da koliye yerleştirip gönderdik.

brekfeast

KAHVALTI MENÜSÜ;
Tarifin ismine tıklayarak, tariflere ulaşabilirsiniz.


Domates-salatalıklı roka salatası


Anneciğimden Kuru Dolma ve Yaprak Sarma

Yine annemden el açması cevizli börek

 Rengarenk reçellerimi kendim hazırladım.



 

Peynir tabakları

"Afiyetle Kalın"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...