28 Temmuz 2024 Pazar

AKŞAM YEMEĞİ MENÜSÜ-31

Muhterem'le Afiyetle

Kurban bayramında Kastamonu'ya, köydeki evimize gittik.
İlk günler temizlik ve hazırlıklarla geçti.
Bayram günlerinin yoğunluğu geçtikten sonra yine yapılacak işlerin çokluğundan hiç boş kalmadık.
Misafirlerimiz oldu, misafirliğe gittik.
Bugünkü menüde misafirler için hazırladığım bir menüydü.
Bayramın 4. günü kahvaltıya misafirim vardı.
Not; Kahvaltı masasının resimlerini ayrıca yayınlayacağım. 
Öğleden sonra, akşama yemek misafirinin geleceğini öğrendim.
Kahvaltı misafirleri gittikten sonra hemen yemeğin hazırlığına başladım.
Erişteli yeşil mercimek çorbası, karnıyarık, et kavurma, et suyuna pilav hazırladım.
Ortaya yoğurtlu semizotu yaptım, ayrıca kıvırcık salata yaptık.
Bayramda gelinim 1 tencere yaprak sarıp getirmişti, kalan son sarmalar bu güne kısmet oldu.
Bayramın son gününe bayram tatlımız kalmamıştı, yeni bir tatlı yapacak vakit olmayınca hazır aldık. 
Sıcak yaz günlerinde evde yemek yemek istemiyoruz, masayı balkona hazırladık.
Kalabalık olduğumuz için 3 tane masayı peşpeşe sıralayarak masaları kurduk.
Masanın o halini çekmeyi çok isterdim ama o kargaşa ve hareketli ortamda bu mümkün olmadı.
Bende menüyü kayıt altına almak için ertesi gün resimlerini çektim.

yaz sebzeleri

AKŞAM YEMEĞİ MENÜSÜ;

Yemeklerin ismine tıklayarak tariflerine ulaşabilirsiniz.

Ortadakiler;



çorba önerisi

patlıcan yemeği

et kavurması


 
Tatlı Olarak;
 
Basma Kadayıf (Hazır aldık)

bayram yemeği

"Afiyetle Kalın"
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...