29 Haziran 2022 Çarşamba

MUHTEREM'LE AFİYETLE 16 YAŞINDA!

Muhterem'le Afiyetle
Muhterem'e Afiyetle 16 yaşında!
Bunu bana 16 yıl önce söyleseler inanmazdım.
Yıllardır yılmadan buraya tarif eklemeye ve güncel tutmaya çalışıyorum.
Önceleri daha çok tarif paylaşıyordum.
Son yıllarda ise yayınladığım tarif sayısı ne yazık ki giderek azalmaya başladı.
Yoğunluktan mı? Vakitsizlikten mi? bilmiyorum ama eskisi gibi sık sık tarif yayınlayamıyorum.
Eskiden Facebook ve Instagram çok vaktimi alıyordu, artık oralarda da yokum ama yine de vakit bulamıyorum.
Yayınlanacak pek çok tarifim var, hepsi resimlerinin düzenlenmesini ve yayına hazırlanmasını bekliyor.
Sonbahar ve kış aylarında daha sık tarif paylaşabiliyorum.
Fakat yaz aylarında, hele memlekete geldiysem hiç tarif yayınlayamıyorum.

resimli yemek tarifleri
Velhasıl;
Her sene yazdığım gibi;
Rabbim ömür, sağlık ve vakit verdiği müddetçe, bizim evde yemek piştiği sürece ben buradayım.
En azından arada bir ses vereceğim.
Bekliyorum efendim 😊
Hep birlikte daha nice senelere İnşaAllah!...

yemek resimleri
"Afiyetle Kalın"
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...