21 Nisan 2010 Çarşamba

IBATECH 2010 3.BÖLÜM

IBATECH 4.Uluslararası Ekmek, Pasta Makineleri, Dondurma, Çikolata ve Teknolojileri Fuarı'na ait 3. ve son bölümümüzde farklı alanlarda ki firmaların ürünlerini görebilirsiniz.




Bu fuardan hep pasta fuarı diye bahsediyoruz ama fuarda sadece pasta teknolojileri değil, ekmek, çikolata, dondurma, kutu ve paketleme ürünleri, servis ürünleri, hatta sandalye ve koltuk grupları bile var.

Ekmek ile ilgili maya da dahil bütün ürünler fuarda yer almıştı.
Devasa ekmek makinaları, simit hazırlama üniteleri, hazır baklava yufkası üniteleri, yine fuarda sergilendi.










Çikolata standları da en iyi şekilde ürünlerini hazırlamışlardı.








Küçük ikramlıklar.


Tek kişilik pastalar.


Çikolata şelalesi.

Pastayı, çikolatayı iyi bir kalitede üretip, sunumunu es geçemezsiniz.
Yine birbirinden güzel pasta, çikolata, şeker, v.b, kutularının yer aldığı ürün grupları ile kutu standları.













Fuarada birbirinden farklı modellerle sandalye ve oturma grupları da yer almıştı.


1.bölümde bahsettiğim çok rahat olan mor koltuk : )


Son ürün grubumuz olan gümüş ve cam ürünlerin yer aldığı stand ışıl ışıl parlıyordu.




Bir fuarda böyle geçti, darısı bundan sonra ki fuara....
3 bölüm halinde yayınladığım resimlerden oluşan müzikli bir video klip hazırladım.
İyi seyirler;

IBATECH 2010 Pasta Fuarı
Yükleyen muhteremlegeziye

5 yorum:

  1. hepsini hepsini istiyorum :)
    ellerinize emeklerinize sağlık Muhterem hanim...tüm bölümleri keyifle izledim, video da çok güzel olmuş..

    YanıtlaSil
  2. çok istedim çok ama olmadı
    sayende resimler ile avunuyorum :((

    YanıtlaSil
  3. Canım;Ellerine,kollarına ve güzel gözlerine sağlık.Bu çok güzel paylaşımıda bizimle paylaştın.Sevgilerle kocaman öpüyorum.

    YanıtlaSil
  4. Herhalde çıkmak gelmez insanın içinden değil mi Muhterem? (Ziyaretine çok sevindim, teşekkürler!)

    YanıtlaSil
  5. Fuara gidemedim diye üzülmüyorum artık.Bu fotoğraflarla sanki fuara gitmiş bütün standları görmüş gibi oldum,ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...