13 Mart 2014 Perşembe

KAHVALTI MASASI-38

Denizde kum bende kahvaltı masası : )
Daha önce bahsetmiştim, sömestr tatili süresince kahvaltı ve çay için ayrı ayrı misafirlerim oldu.
Bu masayı da kahvaltı için ağırladığım misafirime hazırladım.
Bu masayı yayınlayınca bitti mi zannediyorsuz, yok hayır henüz bitmedi.
Geçtiğimiz Pazar günü hazırladığım kalabalık bir kahvaltı masası resimleri yayınlanmayı bekliyor : )

Masaların resmini çektiğim zaman blogda resimleri hemen yayınlamam mümkün olmuyor ama masalarımın resmini hazırlandığı anda instagram adresimde yayınlıyorum.
Mesela geçen hafta Pazar kahvaltısında hazırladığım misafir masamın resmini yine ilk önce Instagram'dan yayınladım, o masanın resimlerini ve ayrıntılarını daha sonra buradan yayınlayacağım.
Beni Instagram'da BU adresten takip edebilirsiniz.

KAHVALTI MASASI MENÜSÜ;
Tarifin ismine tıklayarak, tariflere ulaşabilirsiniz.


Karışık Kızartma
Son dönemde kahvaltı için bu şekilde kızartma hazırlıyorum.
Patates, kırmızı ve yeşil biberi, mantarı küp küp doğrayıp, kızartıyorum.
Rengarenk bir görüntü ortaya çıkıyor.
Geçen hafta ki kahvaltı misafirlerime de kızartmayı aynı şekilde hazırladım.



Reçellerim;
"Afiyetle Kalın"

6 yorum:

  1. çok sıcak ve güzel bir sofra, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. sana kahvaltıya gelmek farz oldu ablacığım...

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşlarla bizde artık kahvaltıda buluşuyoruz cocuklar okuldan dönünceye kadar annelerde eve geliyor. En cok sevdiğim uzun kahvaltı sohbetleridir. Ellerine sağlık muhteremcigim. Tam bir uyum içerisinde hepsi :)

    YanıtlaSil
  4. oh oh maşallah masada yok yok ellerin dert görmesin canım
    Afiyetle yemeyi nasip etsin
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. hizli bir selam vereyim dedim eski blog arkadasima!

    YanıtlaSil
  6. Kahvaltı dendimi bende akan sular durur :)) bunlar nefis ellerine sağlık afiyet şeker olsun... sevgilerimle.

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...