1 Nisan 2024 Pazartesi

İFTAR YEMEĞİ 2024

Muhterem'le Afiyetle

Ramazan ayının 20 gününü geride bıraktık.
Rabbim sağlıcakla bayrama erişmeyi nasip etsin.
İftar davetleri özellikle son 10 gün aşırı derecede hareketlenir.
Ya iftar verirsiniz, ya da iftara davet edilirsiniz.
Biz ilk haftaları davette geçirdik, bu hafta davet sırasını biz aldık.
Bu iftar davetinde 17 kişiydik.
Büyük masa dışında diğer odada 6 kişilik bir masa hazırladım.

Menüden bahsedecek olursam;
Çorba olarak Düğün Çorbası yapmayı tercih ettim.
Sebze yemeği olarak; hanımların çok sevdiği Lahana Böreği diğer bir adı ile Lahana Graten hazırladım.
Pilavın yanında servis etmek için köfteli patlıcan sarma, ayrıca köfte  hazırladım.
Benim masalarımda yoğurtlu salata eksik olmaz, bu sefer menü için Havuç Tarator hazırladım.
Klasik kıvırcık salata da masada yerini aldı.
Tatlı olarak;
Eskiden çok yaptığım ama uzun zamandır yapmadığım, Hazır Baklava Yufkasıyla Kadayıflı Sarma hazırladım. 

iftar önerisi

İFTAR YEMEĞİ MENÜSÜ;
Yemeğin ismine tıklayarak tarifine ulaşabilirsiniz.

Masadakiler;

fırında lahana böreği

Mor Lahanalı, Havuçlu, Kıvırcık Salata

Servis Yapılanlar;

köfteli patlıcan sarma

 
 

iftar için menü önerisi

ramadan eid

"Afiyetle Kalın"

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...