19 Mart 2024 Salı

AKŞAM YEMEĞİ-30

Günler çok hızlı geçiyor, Ramazan ayı başladı da bugün 9. gününe ulaştık.
Bugün size Ramazan öncesinde hazırladığım ama bugünlerde de çok işinize yarayacak bir akşam yemeği masası önerisinde bulunacağım.
Bu kış, oturma odamızdaki küçük masayı camın kenarında kullanmaya başladık.
Bende bu vesile ile gün ışığı alan masada; mütevazi tariflerle akşam yemeği, kahvaltı ve çay menüleri hazırladım.
Bunlar hepimizin evinde bulunan malzemelerle hazırlanan mütevazi masalar oldu.
Bu masaları "bugün ne pişirsem?" sorusuna bir nebze olsun fikir verebilmek için hazırladım. 
Daha önce köydeki evimizden küçük mütevazi masalar paylaşıyordum ama onlar hep yaz sebze ve meyveleri ile hazırlanan tarifler oluyordu.
Burada hazırladıklarım şimdilik kışlık sebze ve meyvelerden oluştu.

Bugünkü masanın menüsünden kısaca bahsedeyim.
Çorba olarak "Lokanta Usulü Süzme Mercimek Çorbası" yaptım.
Kış aylarında olduğumuz için kış sebzelerinden Karnabahar ile "Fırında Dilimli Karnabahar" pişirdim.
Mor lahanalı, soğanlı kıvırcık salata hazırladım.
Menüde tatlı olduğu için ayrıca makarna veya pilav yapmadım.
Tatlı olarak, hafif bir tatlı olan "Muzlu savyer bisküvili tatlı" hazırladım.

4 kişilik akşam yemeği

AKŞAM YEMEĞİ MENÜSÜ;
Yemeğin ismine tıklayarak tarifine ulaşabilirsiniz.

altın yaldızlı çorba kasesi

pembe güllü, oval servis tabağı

kare servis tabağı

Mor Lahanalı, Soğanlı, Kıvırcık Salata

kedidili bisküvisi ile tatlı

iftar

"Afiyetle Kalın"

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...