16 Mart 2007 Cuma

BLOG OYUNU; BLOG REKLAMLARI

YENİ ETKİNLİK=BLOG REKLAMLARI
Bloglarda gün geçmiyor ki yeni bir oyun-etkinlik ortaya çıkmasın.
Bugünlerde ki yeni oyun, blogları kendi duygu ve düşüncelerinle tanıtmak.
Blogu tanıtılan mimlenmiş gibi kendisi de blog tanıtımı yapıyor.
Kendisini tanıtanı isterse yazısına ekleyebiliyor, ben benim hakkımda tanıtım yapıp, yazı yazanları da tanıttım.(amma tanıtma kelimesi geçti cümlenin içinde be!)
Sağ olsun bazı arkadaşlar beni esprili bir şekilde tanıttılar, bende elimden geldiği kadar çok blog tanıtmaya çalıştım.
Burada olsun yada olmasın bütün blogcu arkadaşlarımı çok seviyorum.
İşin en zor tarafı bu, tanıtamadığım arkadaşların olması.
Zor bir yemek yapıp, tarif vermekten daha zor ve yorucu bir iş.

PEMBELİ (Nazife) Konum;Mersin
İsmini bildiğim halde pembeli demek daha çok hoşuma gidiyor.
Mimlenme oyununda sayfasına koyduğu kendi resmi ve sayfasındaki çizim pembeli birbirine çok benziyor.
Peynir yiyemez ama harika kurabiyeler-kekler-yemekler yapar.
Susam Özlem'le aralarında çok güzel bir iletişim var ve şu "üğü" kodunun ne anlama geldiğini çok merak ediyorum.
Bu arada 20 Mart'ta Pembelinin doğum günü olduğunu biliyormuydunuz?
İşte naçizane hediyen Pembeli;
Kahramanmaraş'ta doğdu Pembeli,
Yanakları pembe ve gamzeli,
Çok tatlıdır kendisi,
İş için Mersin'e gitti,
Sevdiği yanında neyse ki.

LALECİK ( Lale) Konum ; İstanbul
Lale harika kurabiye ve pastalar yapar, en güzelini nasıl yaparım diye iş hayatına rağmen fırsat buldukça pastacılık kurslarına devam ediyor.
Bu kadar güzel kek-kurabiye ve pastayı içinde yumurta varsa yemiyor.
Yumurta yiyemediği için nasıl yumurtasız yapıp, aynı kaliteyi tuttururum uğraşı içinde. 
Bugünlerde sigarayı bırakmak için uğraşıyor, İnşallah başaracaksın, azmin elinden bir şey kurtulmaz Lale. 
Yeni şablonunu çok beğendim Lale, sayfana ve sana çok yakıştı, güle güle kullan.

LAMA MUTFAKTA ( ?) Konum; Ohio – Amerika
Lamanın gerçek ismini bilmiyorum, bilenin de çok olduğunu sanmıyorum. 
Lamanın yazıları çok esprilidir, içi dışı birdir.
Sık sık anket yapar, doğru cevabı verenlere puan dağıtır ama bu kazandığımız puanları nasıl değerlendireceğimizi henüz söylemedi : ) 
Lama mor renge bayılır, kek etkinliğinde bir ilke imza attı ve mor renkli bir kek üretti. 
Çok komiktir, makarnayla ilgili bir yazısında “Türkiye’de fazla yiyemedik, burada kazasını yapıp, bol bol makarna yiyoruz” diye yazmıştı.
Yorumlara cevap yazar.
İstatiklerim de sayfama en fazla giriş yapılan yer lamanın sayfası oluyor, bende lamaya yorumlarımı şiir gibi yazarak teşekkür etmiş oluyorum : )

SUSAM-PASTACI KIZ (Özlem Özge) Konum; İstanbul
Uzun zaman Özge olarak yorum yazdım ama bir yazısında Özlem ismini daha çok kullandığını yazınca artık Özlem olarak yorum yazıyorum.
Farkında mısınız Özlem isminde ne kadar çok blogcu arkadaşımız var ama hepside nev-i şahsına münhasır, hepsi birbirinden değerli.
Özlem susam isimli blogunda çok güzel tarifler ve pastalar yapıyordu.
Pasta konusunda ayrı bir site açarak artık pastacı kızımız oldu.
Pastacı kız sitesinde ilk günlerde sorunlar peşini bırakmadı ama site şimdi ki haliyle hem çok daha güzel, hemde daha profesyonel görünüm kazandı.


HALENZE (Özlem) Konum; İstanbul
Blogların esprili yazarlarından birisidir Özlem.
Hiç yemek tarifi yayınlamayıp, yazı yazsa günü kurtaracak kalemlerden birisidir.
Ayşe Yaman’la-misss Zerrin’le-büyüleyen mutfak kokusu Esra ile ve eltileriyle harika yazışırlar, yazıları bırakın, yorumları da takip edersiniz.
Bugünlerde bana Benim Adım Kırmızı’yı bitirtmeye uğraşıyor, ödül bile verecekmiş ama üzgünüm Özlem ben bu kitabı bitiremiycem.
Kitaplığımın bitirilemeyen tek kitabı olarak kalacak.

DİYALOG YEMEKLERİ (Süheyla) Konum; İstanbul
Süheyla sessiz sakin bir arkadaşımız, güzel yemekler yapar ve sayfasını sık sık günceller. Yorum yazarsanız mutlaka iadeyi ziyarete gelip, size yorum yazar.  
Bu blog reklamı oyununda bana blogların prensesi diye yazmış, son dönemde beni bu kadar mahcup eden ama sevindiren bir cümle duymamıştım. 
En iyi blog olayına aday olmadım ama Süheyla’nın bu sözü beni ödül almış kadar mutlu etti.

BÜYÜLEYEN MUTFAK KOKUSU (Esra) Konum; Kayseri
Blogların eğitimci Esra’larından birisidir Esra.
Yemeklerine hele esprili yazılarına doyamazsınız.
Artık çocukluğunu da yazmaya başladı,yüzümüzde tatlı bir gülümsemeyle sayfasından ayrılıyoruz.
Yazılarına yorum yazarsınız,yorumunuza yazdığı cevabı merakla bekleyip,sayfasına tekrar tekrar tıklarsınız.
Ünü o kadar yayıldı ki koskoca Hollanda Kraliyet ailesi Kayseri’de görev yaptığı okula gelip, Esra’yı ziyaret etti : )

ESRA MUTFAKTA 61 (Esra) Konum; Trabzon
Eğitimci Esra’larımızdan diğeri,Trabzon’da görev yapıyor.
Türk kahvesini, turuncu rengi, gülmeyi ve araba kullanmayı çok sever.
Kitaplarına, yemek dergisi ve yemek kitaplarına bayılıyorum.
Bulunduğu yöreye has lezzetleri bizimle paylaşır.
Mesela geçenlerde verdiği tariflerin arasında kuymak ve Akçaabat köftesi vardı.

EKOL (Güzin) Konum; İzmir 
Güzin İzmir’i çok sevdiğini, İzmir’siz ve denizsiz yaşayamayacağını yazmıştı mimlenme oyununda.
Bende denizsiz bir şehir düşünemiyorum.
İzmir’e hiç gitmedim ama eminim çok güzeldir.
Güzin bana çok mahzun ve sessiz geliyor, bu günlerde ailesinde bazı sağlık sorunları olduğundan bahsetmişti.
İnşallah sağlık sorunlarınız bitmiştir.
Güzin çalışıyor ve her çalışan insanın hayali olan emekliliğine sadece 4 yıl kalmış.

İZMİRİM (Deniz) Konum; Kayseri
Görev icabı Kayseri’de bulunan ama doğduğu ve yıllarca yaşadığı İzmir’e olan hasretinden blogunada İzmirim ismini veren,İzmir’e hasret bir İzmir’li Deniz. 
Sevimli kızları Asya ve Lara ile mutfağa girip harika tarifler hazırlıyorlar.
Eşi Günay ile çok güzel mozaik çalışmaları yapıyor.
Seyyah aile adında birde gezi blogları var.
Kuğular arka planda harika olmuş Deniz.

MİSSS ( Zerrin) Konum; Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti
Zerrin hakkında söylenebilecek en güzel ve esprili yazıyı halenze Özlem yazmış.
Özlem’in yazdıklarına katıldığımı belirtmek isterim.
Zerrin narenciye bahçeleri içinde, harika yazılar ve yemekler ortaya çıkarıyor.
Anıların-yazıların ve tariflerin çok güzel Zerrin.

GÜLİZCE (Güliz) Konum; Antalya
Güliz’le kendisinin de yazdığı gibi bana kategori ismi önerdiğinde tanıştık.
Sağolsun sık sık yorum yazar, Muhterem'le Geziye sayfamında sürekli ziyaretçisidir ve güzel yorumlarını oradan da eksik etmez.
Haksızlıklara hiç tahammülü yok,sorunu çözülünceye kadar epey mücadele eder.
Geçenlerde blog yönetimine epey kök söktürdü.
Bazen nazının geçtiği bloglara yorum yazıp hesap soracak kadar, "bana niye yorum yazmıyorsunuz" diye tatlı tatlı çıkışacak kadar tatlı cadı.

PERUZE (Peruze) Konum;Bursa
Peruze’nin benim için anlamı çok büyük, blog açtığım ilk günlerde yorumlarıyla beni yalnız bırakmayıp, destek olmuştu.
Bir ara işlerinin yoğunluğundan blog işlerine ara vermişti şimdi yeniden yazı ve tariflerine başladı.

NİHANIN MUTFAĞI (Nihan) Konum; Tiran-Arnavutluk
Aramıza Arnavutluktan katılıp, bu işin içinde bende varım diyen arkadaşımız.
En çalışkan blogculardan birisidir Nihan, yeni tariflerle sık sık sayfasını günceller ve bize yazdığı yorumlarla bizi hiç yalnız bırakmaz.
Emek hırsızları geçtiğimiz günlerde Nihan’ın da başını ağrıttılar.
Üzülme sen Nihan’cığım, taklitler asıllarını yüceltirler, biz senin daima yanındayız.
 
MAHMURE (Sinem) Konum; Aydın
Sinem cıvıl cıvıl,kıpır kıpır bir genç kızımız,el işleri örgü ve takı yapmakta üstüne yok.
Ailesiyle birlikte sıkı bir hayvansever,ananesinin harika kedileri,Sinem’in çapkın isminde çok şirin bir köpeği var.
Hayvanlarla ilgili aklıma estikçe adında bir blog bile açtı.
Geçenlerde öğrendim Sinem’in annesi de blogcuymuş,
annesi de fotoğraf klubüyle gittiği doğa fotoğraflarını yayınlamıştı en son sayfasında.
 
SİBERELLA (Sibel) Konum; İstanbul
Sibel henüz 1.5 yıllık evli genç bir arkadaşımız.
Blog dünyasına bu yıl katıldı ama Maşallah hiç boş durmaz, ya yorum yazar yada sayfasını yeni tariflerle günceller.
Henüz evliliğinin başında bu kadar güzel yemekler yapıyorsan Sibel, ileride kimbilir neler ortaya çıkarıcaksın.
 
SOFRAM (Fatma abla) Konum; Samsun
Fatma abla ile ilk kez eşinin gezi sayfama bıraktığı yorum sayesinde tanıştık.
Eşinin de çok güzel yazı ve gezi üzerine blogları var.
Fatma ablanın yemek sayfasında ki slayt resimler sayesinde en acemi aşçı bile çok rahat yemek yapmayı öğrenebilir.
Oldukça emek isteyen bu slaytları hazırlamasında eşi yardım ediyormuş.
Akif Bey’in kalp rahatsızlığında bile sayfayı otomatik olarak sürekli güncellediler.

MELİSSA (Melisa) Konum; Konya
Melisa bana profil resminde ki gibi afacan bir kız izlenimi veriyor. 
Çok güzel ve ilginç yemekler hazırlayıp,yayınlıyor.
Bazen öyle yemekler yapıyor ki kendimi lüks bir Fransız restoranının mönüsüne bakıyormuş gibi hissediyorum. 
Bugünlerde blogunda önemli değişiklikler yaptı hatta bir forum bölümü bile var.
Şablonunu da güle güle kullan canım.

GELİBOLU17 ( ? ) Konum; Çanakkale
23 Ocak 2007 tarihinde aramıza katılan arkadaşımızın blogunda güzel el işleri ve örgü modelleri var.
Çanakkale'den yazdığının hakkını vererek 18 Mart'ta Çanakkale destanıyla ilgili en güzel şiirleri yayınladı. Misafir ağırlamayı, örgü örmeyi, bulmaca çözmeyi çok seven arkadaşımızın 2 oğlu var.

"Afiyetle Kalın"


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...