29 Haziran 2007 Cuma

MUHTEREM'LE AFİYETLE 1 YAŞINDA!


MUHTEREM'LE AFİYETLE 1 YAŞINDA!...
29 Haziran 2006 tarihinde ilk yazımla blog dünyasına "merhaba" dedim.
İlk günlerde acemiliğimden ve resim boyutları yüzünden neredeyse bu işten vazgeçecektim.
Önceden yapamadığım şeyleri araştırarak yavaş yavaş öğrendim.
Hâlâ öğrenmem gereken şeyler var.
Buradan kurduğumuz dostluklar ve arkadaşlıklar ise bambaşka.
Birbirimizi daha iyi tanımak için bloglar arası ziyaretler yaptık, birbirimize yorumlar yazdık.
Yemek etkinliklerinde tariflerimizi birbirimizle paylaştık.
Birbirimizi şahsen tanımasakta birimizin sevinci hepimizin sevinci, birimizin üzüntüsü, hepimizin üzüntüsü oldu.
Hüznümü de, sevincimi  de sizlerle paylaştım.
Kısaca ben bu blog işini çok sevdim ve hiç pişman değilim.
Blog yazarı olsun yada olmasın, sayfama uğrayan, yayınladığım tarifler için güzel yorumlarını eksik etmeyen herkese çok teşekkür ederim.
Sizleri tanıdığım ve bu blog sayesinde kendimi ifade edebildiğim için çok mutluyum.
Güzel arkadaşlıklar kurup, bağlandığımız ama sonra terk edilen bloglar beni çok üzüyor.
İnşaAllah ben de onlardan biri olmam ve daha nice seneler bu sayfadan sizlerle buluşabilirim.
Yeni yazı ve tariflerimin devamında buluşmak üzere!...

"Afiyetle Kalın"



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...