29 Haziran 2007 Cuma

MUHTEREM'LE AFİYETLE 1 YAŞINDA!

MUHTEREM'LE AFİYETLE 1 YAŞINDA!...
29 Haziran 2006 tarihinde ilk yazımla blog dünyasına "merhaba" dedim.
İlk günlerde acemiliğimden ve resim boyutları yüzünden neredeyse bu işten vazgeçecektim.
Önceden yapamadığım şeyleri araştırarak yavaş yavaş öğrendim.
Hâlâ öğrenmem gereken şeyler var.
Buradan kurduğumuz dostluklar ve arkadaşlıklar bambaşka.
Bloglar arası oyunlar oynadık.
Yemek etkinliklerinde tariflerimizi birbirimizle paylaştık.
Birbirimizi şahsen tanımasakta birimizin sevinci hepimizin sevinci, birimizin üzüntüsü ve derdi hepimizin üzüntüsü oldu.
Hüznümü ve sevincimi sizlerle paylaştım.
Kısaca ben bu blog işini çok sevdim ve hiç pişman değilim.
Blogcu olsun yada olmasın, sayfama uğrayan, yayınladığım tarifler için güzel yorumlarını eksik etmeyen herkese çok teşekkür ederim.
Sizleri tanıdığım ve bu blog sayesinde kendimi ifade edebildiğim için çok mutluyum.
Güzel arkadaşlıklar kurup, bağlandığımız ama sonra terk edilen bloglar beni çok üzüyor.
İnşallah ben de onlardan biri olmam ve daha nice seneler bu sayfadan sizlerle buluşabilirim.
Yeni yazı ve tariflerin devamında buluşmak üzere!...


"Afiyetle Kalın"


Blogcu'da ki yorumlar;

30 Yorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...