16 Ağustos 2017 Çarşamba

KAHVALTI MASASI 62-KÖYDE AİLE KAHVALTISI (7)

Muhterem'le Afiyetle
Bugünkü bölümde bir önce ki yazımda bahsettiğim, annemlerle geçirdiğimiz hafta sonunun kahvaltı masası var.
Bir gün önce havanın soğuk ve yağışlı olması sebebi ile mecburen evde yemek yedik, evde vakit geçirdik.
Akşam yemeğinin resimleri👉BURADA
Neyse ki ertesi gün hava biraz açtı, yağmur kesildi.
Bizde bu fırsatı değerlendirdik ve kahvaltımızı ve akşam yemeğimizi balkonda yedik.
Kahvaltı mönüsü klasik kahvaltılıklardan oluştu.
Yeğenlerim patates kızartmasını çok sevdiği için bol bol patates kızarttım.
Bizim için biber kızarttım.
Peynirli börek hazırladım, birde peynir yemeyenler için ayrıca sucuklu börek hazırladım.
Domates ve salatalığın en güzel mevsimi olduğu için bol bol domates salatalık doğradım.
Klasik kahvaltılıklardan peynir çeşitleri, salam ve zeytinle mönüyü tamamladım.
Böğürtlen reçeli ve Serpil yengemin yaptığı dut pekmezi ile tatlı ihtiyacını karşıladık.



Köy kahvaltısı
KAHVALTI MASASI MÖNÜSÜ;

kahvaltı sofrası
Domates-Salatalık


Patates Kızartması

Sucuklu Börek

Biber Kızartması

"Afiyetle Kalın"

2 yorum:

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...