17 Şubat 2024 Cumartesi

KAHVALTI MASASI-79

Muhterem'le Afiyetle

Muhterem'le Afiyetle'nin en çok ilgi gören ve tıklanan kategorisi, kahvaltı ve yemek masaları oluyor.
Bu masaların ilgi görmesinin ilk sebebi "misafir gelince ne yapsam?" sorusuna bir fikir vermesi.
Bende mümkün oldukça bu masalara yer vermeye çalışıyorum.
Yayınlanmayı bekleyen çok sayıda masa resimlerim var fakat yazılarını yazacak vakit bulamıyorum😔

kahvaltı resimleri

Gelelim bugünkü kahvaltı masasının ayrıntılarına😊
Bu masayı geçen yıl Şubat ayında hazırlamıştım.
6 Şubat'ta Kahramanmaraş depremleri olunca uzun bir süre yayın yapmamıştım.
Bu masanın yayını bu günlere kaldı.
12 Şubat abimin doğum günü, o güne yakın bir tarihte bizde kahvaltıya toplanacaktık.
Ben doğum günü pastası almayı düşünüyordum.
Kızkardeşim abimin de çok sevdiği Alman Pastası yapmayı teklif etti.
Sağolsun kızkardeşim pastayı yapıp getirdi.

Turkish breakfast

Genç nesilinde aramızda olduğu bir gün olduğu için onların en sevdiği patates pizzasını menüye dahil ettim. 
Ispanaklı börek, kıymalı karnıyarık poğaça hazırladım.
Hamur işlerinin haricinde yumurtalı pazı pişirdim.
Domates ve salatalık mevsimi olmadığı için yeşil zeytin salatası hazırladım.
Peynir, zeytin çeşitleri ve kendi yaptığım reçeller ile menüyü tamamladım.

kahvaltı tarifleri

KAHVALTI MASASI MENÜSÜ;
Yemeğin ismine tıklayarak tarifine ulaşabilirsiniz.

kahvaltılık mayalı poğaça tarifi

yumurtalı kahvaltılık tarifler

garnitürlü, kahvaltılık zeytin salatası

büyük boy Alman pastası

mini reçellik modelleri

Ev Yapımı Reçellerim;

1- Reyhan Otu Reçeli (tarifi çok yakında)



 
5- Kaymak

üçlü zeytin tabağı modeli

Zeytin Çeşitleri

Turkish breakfast

"Afiyetle Kalın"

1 yorum:

  1. Adsız21:43

    Elinize sağlık, hepsi nefis görünüyor.

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...