31 Ekim 2008 Cuma

KİNG TOP'LU PASTA

doğum günü pastası
Bugün kızım Hilal'in doğum günü.
Hayırlısıyla 17 yaşına girecek.
Pastayı bugün yapacaktım ama dün "hemen yapalım" diye tutturdu : )
Markete gidip, daha önce planladığımız malzemeleri aldık.
Akşam beraber pastayı yaptık.
Bana en büyük yardımı King Top'ların ambalajını açmak oldu : )
Eşim işten gelip pastayı görünce ilk sözü "üstüne köfte dizmişsiniz gibi görünüyor" oldu.
Ama yerken tadı hiç köfteye benzemiyordu : )
Pastaya kızım karar verdi, en sevdiği abur cuburları pastasının süslenmesinde kullanmamızı istedi.
En sevdiği abur cuburda jelibondur, bir ara Haribo'nun böğürtlen şeklindeki jelibonları ile süslememizi teklif etti.
Aman dedim, ben King Top'a razıyım.
Pasta kekini hazır aldım, kakaolu pasta kekini tercih ettik.
Kenarlarını file fındık ile kapladım.
İçine damla çikolata ve muz yerleştirdim.
"Afiyetle Kalın"

king top
KİNG TOP'LU PASTA;
Malzemeler;
1 adet kakaolu hazır pasta tabanı,
İçinde 20 adet olanlardan 1 kutu King Top,
3 adet muz,
2 su bardağı portakal suyu,
1 çay bardağı damla çikolata,
1 kutu vanilyalı pasta kreması,
1,5 su bardağı soğuk süt,
1 yemek kaşığı margarin,
1 su bardağı file fındık.
Yapılışı;
Pasta tabanının alt katını içinden çıktığı ambalajın üzerine yerleştirin (yüksekte olunca kenarlarını sıvamak, kuruyemiş yapıştırmak daha kolay oluyor)
Hazır pasta tabanları kuru olduğu için portakal suyu veya başka bir meyva suyu ile yada nescafe ile ıslatmak gerekiyor.
Islattığınız kekin üzerine margarin ve soğuk süt ile çırptığınız pasta kremasından sürün.
Üzerine muzları dilimleyip,dizin. Damla çikolataları serpin.
Diğer kekide ıslatıp, muzların üzerine kapatın.
Pasta kreması ile pastanın her yerini kaplayın.
Kenarlarının çok muntazam olmasına gerek yok, kuruyemiş yapıştırınca bütün kusurlar kapanıyor.
File fındığı pastanın kenarlarına yapıştırın.
Pastayı servis tabağına alın.
Üzerine King Top'ları dizin.
King Top'ların aralarını ve pastanın üst ve alt kenarlarını krem şanti ve damla çikolata ile süsleyin.
"Afiyet Olsun"

16 yorum:

  1. Adsız12:51

    Muhteremciğim, hilalciğin doğum günü kutlu mutlu olsun. hayatı boyunca istediği herşey gerçekleşsin.

    pasta ne güzel olmuş. Köfteye benzetilmesine pek gldüm :)))

    afiyetler olsun, ellerinize sağlık olsunç

    sıcacık sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Adsız12:56

    Merhaba, Allah kızına hayırlı sağlıklı uzun ömür versin. Hep beraber daha nice yaşgünlerini beraber kutlayın inşallah. Pasta harika olmuş, ellerine sağlık. Sevgiler Nesrin

    YanıtlaSil
  3. Adsız13:34

    Süper olmuşş.Kızınızın doğumgünü kutlu olsun.Nice yıllara.

    YanıtlaSil
  4. hilalin dogum gunu kutlu olsun muhterem ablacıgım ama hanı benı evlad edınecektınız yaaa:))))

    YanıtlaSil
  5. hilalciğimin doğum günü kutlu olsun..maşşallah büyümüşde genç kız olmuş...

    ellerine sağlık..pastan harika olmuş.....

    sevgilerimi gönderiyorm...

    YanıtlaSil
  6. MUHTEREM MAASAALLAH YA..RABBIM HAYIRLI UZUN ÖMURLER VERSIN..PASTA TAM BENIM ISTEDIGIM PASTA:pp BAYILIRIM KING TOPLARA ....PASTA YAPARKENDE KURTARICIMDIR HEMEN DIZIVERIRIM HOOOP SUSLEMESI HAZIR:)))

    ELLERINE SAGLIK SEVGILERIMLE..

    YanıtlaSil
  7. Muhteremciğim
    Kızının doğum gününü kutlar nice yaşlar dilerim. Pasta çok şık olmuş.Eline sağlık.

    Hesna

    YanıtlaSil
  8. Adsız14:33

    selam canım.pasta nefis görünüyor.hilale nice saglıklı mutlu yıllar dilerim.1 hafta öncede benim oglum 17 yaşına girdi:))zaman ne çabuk geçiyor dimi..çocukların büyüdüklerini dogum günleri gelince hatırlıyorum.ne kadar büyüselerde bizim için hep küçükler.....sevgiler.
    http://hunerlieller.net

    YanıtlaSil
  9. Prensesiyin dogum günü kutlu olsun,saglikli uzun ömürler dilerim.
    pastasida cok güzel olmus,eline saglik canim.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Kizinin dogum gününü kutluyorum,Allah hayirli ömürler yazsin ins.Pasta harika olmus,herkese afiyet olsun.Eline saglik canim.

    Selamlarimla,serap.

    YanıtlaSil
  11. muhterem ablacım hrika görünüyor ellerine sağlık..halı tüyleri konusunda kızkardeşini o kadar iyi anlıyor ve destekliyom..hakı tüylerinin yer değiştirmesine son...:)))sevgiler

    YanıtlaSil
  12. MERHABA SEVGİLİ HİLALİN DOĞUM GÜNÜ KUTLU OLSUN
    BENDE İLK GÖRDÜĞÜMDE KÖFTE ZANNETTİM
    MARMARİSTEN SEVGİLER

    YanıtlaSil
  13. cnm kızının doğum gününü kutluyorum.şahane görünüyor pastanız..kingtoplarınız köfteye benzese de:)))ama ben köfte severim mesela..slmlar

    YanıtlaSil
  14. enfes gözüküyor. Allah hayırlı güzel uzun ömürler versin inş. afiyet olsun size ellerine sağlık:) hayırlı geceler ablacım

    YanıtlaSil
  15. KIZINIZIN DOĞUM GÜNÜNÜ KUTLARIM ELİNİZE SAĞLIK PASTA ÇOK GÜZEL OLMUŞ

    YanıtlaSil
  16. Muhterem'ciğim kızına bir ömür boyu mutluluklar, doğum günü kutlu olsun.. pasta ise muhteşem ellerine sağlık..sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...