28 Haziran 2017 Çarşamba

İFTAR YEMEĞİ 2017-3

muhteremle afiyetle
Kastamonu'dan merhaba 😊
18 Haziran'dan beri Kastamonu Çatalzeytin'de ki evimizdeyiz.
Çok şükür Ramazanın son haftasında burada oruç tutmak kısmet oldu.
İlk günlerde ev temizliği, yerleşme telaşları derken çok özenli masalar kurmadım.
Bu iftar masası da mütevazi tariflerden oluştu.
Bayramdan önce yayınlamaya fırsat bulamadığım için yayını bayram sonrasına kaldı.


iftar mönüsü
Yukarıda dediğim gibi mönümü mütevazi tariflerden oluşturdum.
Şehriyeli tarhana çorbası, patlıcan oturtma, kıvırcık salata ve fırın sütlaç hazırladım.
Bu yıl köydeki eve küçük güveç kaplarından getirdim, fırınımda üst ızgarası olan elektirikli fırın olunca hemen fırsatı değerlendirdim ve tatlı olarak fırın sütlaç hazırladım.

iftar tarifleri
İFTAR YEMEĞİ MÖNÜSÜ;
Tarifin ismine tıklayarak, tariflere ulaşabilirsiniz.


Türk mutfağının klasik patlıcan tariflerinden olan patlıcan musakka tarifi blogumda yokmuş, bu vesile ile tarifi yayınlamış oldum😊

 Kıvırcık Salata

fırın sütlaç tarifi

Köyde bugünlerde Maşallah muhteşem bir kiraz bolluğu var.
Kiraz hem iftar masalarımızda hemde çay masalarımızda yerini aldı.
"Afiyetle Kalın"

2 yorum:

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...