29 Temmuz 2006 Cumartesi

MEYVALI PASTA


Bugün Muhterem'le Afiyetle'nin 1. ayı doldu.
Muhterem'le Afiyetle 1 aylık.
İnşallah 1 yıllık, 2 yıllık, 3 yıllık derken senelerce devam edebilirim.
Pasta konusunda pek usta değilim.
Bazı arkadaşlar pastalarını öyle güzel süsleyip hazırlamışlar ki, ben bu pastayı sayfaya yazayım mı? yazmayım mı? diye epey düşündüm.
"Bugün kötüyse, yarın öbür gün iyi olur, herkes her şeyi iyi yapacak diye bir kural yok, bu da acemi işi olsun" dedim ve yazmaya karar verdim.
Pasta çok basit üstelik pasta tabanımı hazır kullandım.
"Afiyetle Kalın"

MEYVALI PASTA;
MALZEMELER:

1 adet kakaolu hazır pasta tabanı
1 paket (2 poşet) krem şanti
2 adet muz
3 adet kivi
Damla çikolata taneleri
Krem şanti için 1,5 su bardağı süt
Keki ıslatmak için üçü bir arada nescafe(meyve suyu da kullanabilirsiniz.)
TARİFİ:
2 poşet kremşantiyi 1,5 su bardağı süt ile çırpın.
Kek tabanının altını servistabağına yerleştirin.
Nescafeyi 1 çay bardağı suyla hazırlayıp keki ıslatın.
Üzerine krem şanti sürün.
Muzları halka halka doğrayıp,krem şantinin üzerine dizin.
İkinci pasta tabanınıda nescafe ile ıslatıp muzların üzerine kapatın.
Kekin üzerini ve yanlarını krem şanti ile kaplayın.
Üzerini doğranmış meyvalarla süsleyin,çikolata parçalarını yerleştirin.
Buzdolabında dinlendirin.
Soğuyup krem şantisi kıvama gelince servis yapın.
"Afiyet Olsun"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...