26 Aralık 2007 Çarşamba

ÇİKOLATALI ELMALI TOPLAR


Sevgili Ayşe'nin başlattığı etkinliğin bu ay ki konusu;En tatlı hediyeler.
Ev sahibi;Burçin'in Denemeleri blogundan Burçin Hanım.
Etkinliğe "çikolatalı elmalı toplar" tarifi ile katılıyorum.
Burçin'e kolay gelsin dileklerimi iletiyorum.


Az daha bu etkinliğe katılamayacaktım.
Pazartesi günü hindistan cevizi dolgulu kurabiye tarifini yazdım akşama bilgisayarım çöktü.
Hemen teknik lisenin bilgisayar bölümünde okuyan yeğenim Yunus Emre'ye haber verdim.
Sağolsun bilgisayarı yeniden yükledi ama internete giriş yapmamızı sağlayan modem sorun çıkardı.
Bir türlü bilgisayar ile modem arasında ki bağlantıyı kuramadık.
Yazın bilgisayarı formata gönderdiğimiz zamanda böyle bir sorun çıkmıştı, tekrar kuracağız diye10 gün uğraşmıştık.
İnternete girmem 10 günü bulmuştu.
Bende bugün modemi söküp aldığımız yere gittim, bana bir iki tavsiyede bulundu, gerekirse eve gelip, kurabileceğini söyledi.
Neyse ki modem bu sefer sorun çıkarmadı ve çalıştı.
Bu çöküşle birlikte bütün resimlerim, müziklerim silindi.
Resimlerimi cd'ye kaydettiğim için ciddi bir kayıp yok ama movie maker'da video yapmak için topladığım fon müziklerinden oluşan arşivim kayıt etmediğim için silindi, gitti.
Aklıma geldikçe "eyvah! buda silindi, şuda silindi" diye kendi kendime söylenip, duruyorum.
Sık sık kullandığım Word yok oldu, yazı stillerim kısıtlandı.
Tüm bunlar 1 hafta önce olsaydı, okuldan bayram izni için gelen oğlum istediğim programları yükler, bilgisayarı donatırdı.
Oğlum okula döndü, ertesi gün bilgisayar çöktü.
Resimlerimin kayıtlı olmasıyla avunup, silinenler için üzülüyorum.
Neyse giden gitti, yola devam!....
"Afiyetle Kalın"
ÇİKOLATALI ELMALI TOPLAR;
Malzemeler;
1 paket petibör bisküvi,
2 adet elma,
1 portakalın rendelenmiş kabukları,
2 yemek kaşığı çekilmiş ceviz,
1 yemek kaşığı tarçın.
Üzeri için;
1 tablet bitter çikolata,
yarım çay bardağı süt,
Süslemek için yenilebilir inci veya hindistan cevizi.
Yapılışı;
Bisküvileri robottan çekerek yada elinizle iyice ufalayın.
Elmaları soyup, redeleyin.
Portakalın kabuğunu yıkayıp,rendeleyin.
Cevizi ve tarçını ekleyin, yoğurun.
Kıvamlı bir hamur haline gelince ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp, yuvarlayın.
Çikolatayı süt ile birlikte eritip, topları erimiş çikolataya batırıp, her yerini kaplamasını sağlayın.
Üzerini isterseniz yenilebilir inci taneleri veya hindistan cevizi ile süsleyin.
Çikolatanın donmasını bekleyip, minik kağıt kaplara yerleştirin.
"Afiyet Olsun"

29 yorum:

  1. öncelikle çok geçmiş olsun
    bilirim bu sorunları bizimde birkaç kere başımıza geldi ve benim gibi teknolojiden zerre anlamayan hala en ufacık sorunda direk bilgisayarı kapatan hatta fişini bile çekmeyi düşünen biri için helede bu sorunlar işkence:)))
    resimleri kurtarmaışsınız bunada şükür.

    bu arada elmalı toplar nefis duruyor hele o kutunun şıklığı topların üzerinin görüntüsündeki estetik ne diyim elllerinize sağlık.
    iyiki bilgisayarınız olduda bu güzel karelere şahit olduk.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Muhterem Hanım,
    Çok teşekkür ederim, bu güzel tarif ve katılımınız için.
    Ellerinize sağlık.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  3. Adsız00:08

    canim harika bir goruntu harika bir sunum
    bu tabloya yorum yazmadan gidilmezdi

    ellerine saglik
    sevgiler

    www.yenitadlar.blogcu.com

    YanıtlaSil
  4. Adsız02:01

    Cikolatali elmali toplara bayildim,ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  5. Muhteremcim merhaba, öncelikle geçmiş olsun, umarım daha önemli olan şeyler silinmemiştir. Bu arada elmalı toplar nefis görünüyorlar, kutunun şıklığı ile beraber bütünleşmişler, böyle bir hediyeye kim hayır diyebilir ki:)

    YanıtlaSil
  6. öncelikle geçmiş olsun.bilgisayarın için üzüldüm.emeklerin boşa gitmesi çok üzücü.
    yaptığın toplae gerçekten çok güzel tam hediyelik.eline sağlık.görüşürüz.

    YanıtlaSil
  7. Nefis ve çok görünüyorlar ellerinize sağlık :))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Adsız11:32

    tek kelimeyle süper olmuşlar ellerine sağlık cnm

    YanıtlaSil
  9. Canım nekadar güzel toplar bunlar böyle Hele sunumuna bayıldım. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. ayyy bana hediye getirebilirsin bak bunlari :D hastayim zaten nefis olmuslar ellerine saglik canimcim

    YanıtlaSil
  11. geçenlerde benimde gitti pc bende sistemi yeni yükledim ama resimlerim ve arşivdeki tariflerim hepsi yok olduo yüzden üzüntünü anlıyorum canikom...ellerine sağlık hem harika olmuşş hemde muhteşem bir sunumla bizlerle paylaşmışsın ..şimdi senn kapat bakımmm o kutuyu heh yolla şimdi bana:)=)))sevgilerimle

    YanıtlaSil
  12. aynı şeyleri yaşamışız ..demek bu makineler anlaştı:)
    allahtan bilgisayarı çok iyi bilen bir kardeşim varda o bütün resimleri ve arşivimi kurtardı saolsun. bana kalsa hiç bişi yapamazdım..bir bilen olması şart...
    etkinlik için tarife ve sunuma bayıldım çok güzel olmuşlar bu şekilde..ellerine sağlık..
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  13. gecmi��� olsunnn dikkat et kend�ne sens�z bu blogsuz tad� c�kmaz:)
    onmun d�s�nda gene dokturmussunuz bak�yorum gordukce s�z�n blgou �stah�m ac�l�yor :)
    ayr�ca gunun mesaj�yasas�nnn cuma geld�
    herkeze mutlu hafta sonlar� :)))

    YanıtlaSil
  14. canım nefis görünüyorlar eline sağlık
    ben blogcudan melissa
    yeni yere beklerim sevgilerimle
    www.mutfaknotlari.com

    YanıtlaSil
  15. Muhteremcim cok harika yapmisin,sahane hazirlamisin,ellerine saglik.Bende katilmayi bilanliyordum ama malesef cok yogun oldugumdan katlamadim.Iyi bir hafta sonu diliyorum.

    YanıtlaSil
  16. Sevgili muhterem bu güzel toplar gibi tatlı yıllar ...

    YanıtlaSil
  17. 2008 sana ailene ve sevdiklerine mutluluk huzur ve sağlık getirsin inşallah.

    YanıtlaSil
  18. Adsız19:53

    canım çok üzüldüm şimdi..ama sen de fazla üzülme inş.bir daha böyle bir sorunla karşılaşmazsın..

    ellerine sağlık....çok muntazam bir hediye paketi hazırlamışsın canım..

    YanıtlaSil
  19. Geçmiş olsun Muhterem hanımcım, sonucun çözülmüş olmasına sevindim, yeğeninizin ellerine sağlık, her blogcuya bir de teknik destek lazım değil mi? Benimde eşim sagolsun bilgisayarin tüm işleri ile o ilgileniyor, ben anlamıyorum, modem, virus, harddisk falan..:)
    Etkinlik tarifinizde çok güzel, pratik ve çok çok şık, kutusu hele altından...Ellerinize sağlık...
    Logolar ile ilgili güzel sozleriniz için çok teşekkürler...İçimden sizede bişeyler yapmak geçiyor..ER sevginiz, doğa sevginizin yanında keske bir iki ipucum daha olsa...:) Bana yazarsaniz cok sevinirim...
    Simdiden mutlu yillar
    sevgiler

    YanıtlaSil
  20. Adsız16:54

    Canımın içi Muhteremim...
    geçmişler olsun. Bilgisayar hastalandı desenize.. Neyseki sorun hallolmuş..

    Bu sırada enfes olmuş hediyelik süpper çikolatalar...

    MUTLU SENELER
    Kocaman öpücükler.
    sıcacık sevgiler.
    www.misssgibi.com

    YanıtlaSil
  21. Muhterem ellerine saglik.Hepimizin evinde olan bu malzemelerden ne güzel de seyler cikabiliyormus.Tabiki sunum da önemli.Bilhassa böyle piril piril bir kutuda olursa.....Sevgilerimi yolladim.

    YanıtlaSil
  22. 2008 yılının hayatınıza sağlık,başarı,mutluluk,huzur ve hayal ettiğiniz tüm güzellikleri getirmesi dileğiyle….



    Sevgiler….

    YanıtlaSil
  23. Yaşamın kaynağı .Sevgi ise sevgi bir tutku, tutku bir amaç, amaç bir şeyleri birileriyle paylaşmaksa, paylaşmak dostluk, dostluk hatırlamaksa eğer hep aklımdasınız! Yeni yılda da dostluğumuzun daha da pekişmesi ve ebedi olması dileğimle;



    2008 yılının sağlıkkk ,mutlulukkk,başarıı ve bol kazanç getirmesi dileğiyleee vatanımız ve TÜRK MİLLETİ içinnn hepimiz için neşe dolu yıllar diliyorum.......

    YanıtlaSil
  24. Adsız00:15

    Sevgili Muhterem,cikolatali toplar enfes duruyor,ellerine saglik...

    2008 yilinin sana ve sevdiklerine huzur-saglik ve sans getirmesi dilegiyle,sevgiler...

    Yeni adresimle beni linklerine eklersen sevinirim,blogcu gercekten biktirti artik..

    YanıtlaSil
  25. Muhterem'ciğim çok şık ve nefis görünüyorlar,ellerine sağlık canım..

    Her yeni yıl,yeni tazelenen umutların,çoğaln sevgilerin habercisidir.2008 Yılıda böyle hep güzel olsun.Sana,ailene ve tüm sevdiklerine MUTLU YILLAR diliyorum...Hep mutlu kalın..

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  26. Adsız00:57

    Canım dilerim yeni yıl tüm güzellikleriyle birlikte gelir.
    Nice mutlu Yıllara,tüm sevdiklerinle...

    YanıtlaSil
  27. MUHTEREM'CİĞİM SAĞLIKLI, BAŞARILI VE MUTLU BİR YENİ YIL DİLEĞİYLE SEVGİLERİMİ GÖNDERİYORUM......
    ÇİKOLATALI TOPLAR HARİKA ELLERİNE SAĞLIK...

    YanıtlaSil
  28. Sevgi bestesinin tınılarını tüm insanların yüreğinde hissedeceği, hüzünlerinizin dostluklarla silineceği, ümitlerinizin hiç bitmeyeceği, sağlık, mutluluk ve başarı dolu bir yılı sevdiklerinizle birlikte geçirmeniz dileğiyle. 2008 yılı size sağlık, mutluluk, başarı ve bol kazanç getirsin! Neşe dolu bir yıl geçirmeniz dilegimle!

    YanıtlaSil
  29. Adsız21:47

    selam daha öncede yazdıydım ama çıkmamış bendenmi kaynaklandı acaba neyse öncelikle hayırlı bir yıl diliyor ve yeni yılını kuluyorum. bu arada tarifinden esinlenerek bende yeni yıl iin kalan malzemelerimle bu tatlıdan yaptım. benim oğlan gelip gidip dolaptan alıp yiyor sevgiler
    wwww.sibelinmutfagi.blogcu.com

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...