8 Ağustos 2016 Pazartesi

LİMONATA BUZ

buz gibi limonata
Limonatanızı nasıl alır sınız?
Buz gibi soğuk mu? yoksa buz halinde mi?
Geçenlerde meyveli dondurma yapmıştım, dondurma kalıpları boşalınca yerlerine kaldırmadan önce, daha önce Pinterest de gördüğüm limonatanın dondurma kalıplarında dondurulması ile hazırlanan "limonade ice pops" yapmaya karar verdim.
Kalıpları limonata ile doldurdum, içlerine de incecik yarım limon dilimi attım.
Derin dondurucuda 5 saat kadar beklettim.
Bence harika, serinletici bir yaz seçeneği oldu.
Tadı elbette dondurma gibi krema kıvamında değil, meybuz gibi buzlu oluyor.
Ama limonun ve buzun etkisi ile çok ferah, serinletici bir limonatalı buz oluyor.



ev yapımı limonata nasıl yapılır?
Bu tarif için hazır limonta kullanabilirsiniz ama "ben limonatamı kendim yapmak istiyorum" derseniz daha önce yayınladığım limonata tarifi BURADA
"Afiyetle Kalın"

ikea dondurma kalıpları
LİMONATA BUZ;
Malzemeler;
Limonata,
Limon dilimleri,
Dondurma kalıpları.

buz gibi limonata
LİMONATA BUZ TARİFİ; 
Limonatayı dondurma kalıplarına doldurun.
Ben İkea'nın dondurma kalıplarını kullanıyorum.
İçine incecik dilimlenmiş yarım dilim limon atın.
Kalıpların çubuklarını takın, derin dondurucuya kaldırın.
En az 5 saat derin dondurucu da bekletin.

buzlu limonata
"Afiyet Olsun"

2 yorum:

  1. Çok güzel olmuş, aynı buz parmak gibi :) Çok severim.
    Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Denizcim,
      Bende çok seviyorum, neredeyse bütün yaz buzluktan eksik etmedim :)

      Sil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...