4 Kasım 2023 Cumartesi

KAHVALTI MASASI 78-KÖYDE AİLE KAHVALTISI (17)

Muhterem'le Afiyetle
Küçük bir aradan sonra tekrar merhaba😊 
Son zamanlarda gündemin hareketliliği sebebiyle yemekle ilgili yayın yapmadım.
Gündemin yoğunluğu, günlerin bir çırpıda geçişi derken buraya vakit ayıramadım.
Mevsimin getirdiği sebze ve meyve tarifleri, köydeki evimizde ve İstanbul'da hazırladığım kahvaltı ve yemek masalarının yayınlarını fırsatım oldukça yayınlayacağım İnşaAllah.
Bugünkü konumuz; 
Köyde Kurban Bayramında hazırladığım kahvaltı masası.
Bu yılda Kurban Bayramını köydeki evimizde geçirme imkanımız oldu.
Bayrama 5 gün kala Kastamonu'ya ve köydeki evimize gittik.
Evin temizliği, yerleşme telaşları derken ilk günlerimiz hep bir koşturma içinde geçti.
Bayramdan 1 ay sonra oğlumuzun düğünü vardı, bu sebeple bayram sonrasında da hep bir koşturma içine girdik.
Bizim için asıl tatil düğünden sonra başladı 😃
Türk kahvaltısı
Bu kahvaltı masasını annem, ablamlar ve yeğenlerime hazırlamıştım.
Menüyü hazırlarken yeğenlerimin çok sevdiği patates pizzasını menüye ekledim.
Kıymalı ve peynirli börek hazırladım.
Annem, bayram için hazırladığı yaprak sarmalardan getirdi.
Salata, haşlanmış yumurta, kahvaltılık zeytin-peynir çeşitleri ile menüyü tamamladım.  
Son yıllarda bayrama yakın köye gittiğimiz zaman, tatlı yapmaya fırsatım olmayınca Kastamonu Merkez'de ev yapımı baklava yapan bir yerden hazır alıyoruz.
Bu yılda tatlıyı oradan aldık. 
Tatlı varken ayrıca reçel çeşitlerine yer vermedim.
 
Turkish breakfast

KAHVALTI MASASI MENÜSÜ;
Yemeklerin ismine tıklayarak, tariflerine ulaşabilirsiniz.


peynirli börek


bayram sarması

Yaprak sarmayı annem hazırlayıp, getirdi. Bu sebeple masanın genel resimlerinde görünmüyor.


söğüş domates
Söğüş Domates-Salatalık-Biber

egg
Haşlanmış Yumurta 

Cevizli Baklava
 
"Afiyetle Kalın"
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...