21 Ocak 2010 Perşembe

DİKKAT EMEK HIRSIZI VAR!

İnternet aleminin, blog yazarlarının baş belası emek hırsızlarına bir yenisi daha eklendi.
Dün benden sofralarınıza blogunun sahibinin haber vermesi ile olaydan haberim oldu.
Kendiside bu konu hakkında yazı yazmış.
Tarifleri, yazı ve resimleri çalınan blogların listesini de yayınlamış.
Listede kimler var;
Keskinli
Damak Tadı
Bir Demlik Sohbet
Taze Nane
Lezize
Diyalog Yemekleri
Muhteremle Afiyetle
Ezgili Tarifler
Gelibolu17
Nursen Yemek
Lezzet Treni
Lezzet Pınarı
Sevil Altunel
Acemi Şef
Arzumcum
Ve daha pek çok blog.
Hırsız, tarifleri, resimleri, yazıları birebir kopyaladığı yetmiyormuş gibi kategorilerimizi de olduğu gibi sayfasına geçirmiş.
Sayfasına yorum bırakılamıyor.
Sayfada pek çok reklam var, yani bizim tariflerimizle para kazanıyor.
Dün ne yapabiliriz diye biraz araştırayım dedim.
Blogger Google'a ait, sessiz kalmamamız için bende tarifleri çalınan arkadaşlarım ve kendi adıma Google'ın yardım forumuna yazı gönderdim.
Yazıyı görmek ve o kişiyi şikayet etmek için gitmeniz gereken sayfa burada
Şikayet ne kadar çok olursa, o kadar çabuk dikkate alınırız.

İşte hırsız blog;
http://yemek-evi.blogspot.com

20 yorum:

  1. ahhh ahhh yaram çok derin sadecebu site olsa morbiber.com,yemektat.com,ebruyalcin.blogcu.com,ustaonur.blogcu.com,sarksofrasi.blogcu.com,yemex.com bunlarla el birliğiyle savaşmalıyız...
    birde bizlerden çaldığı tariflerle aramalarda dahada önde çıkıyor ve daha fazla reklam geliri elde ediyorlar...

    YanıtlaSil
  2. Gördüm canım.
    maalesef........
    kınıyorum emeğe hiç saygısı yok bunların son günlerde yine hortladı bu hırsızlık olayı benim dilim zorla hırsız diyo utanıyorum bu kelimeyi söylerken ama onlar ...
    var mı böyle şey ya...........
    Terbiyesizler..........

    YanıtlaSil
  3. Canım neden böyle yollara başvurur
    lar anlamam.yayınladıkları resimler
    de gerçek site sahiplerinin adı var.hemen bende gereken yere şika
    yet edicem.Kocaman öpüyorum...

    YanıtlaSil
  4. istanbullular.com da senin tariflerinin hemen hemen hepsini çalmış ablacığım....

    YanıtlaSil
  5. birinin görüp haber vermesi şans tabii.görmese o hırsız devam edecek işine.pes doğrusu ne vicdan var insanlarda...

    YanıtlaSil
  6. Canım aynı işlemle bende şikayet ettim.Ama ismini fazla yayınlamayalım daha fazla meşhur etmiyelim.Herkes onun bloguna hucum eder.Sadece blog ve emek hırsızı diyelim.Şikayet edelim.Bilmem doğru düşünüyormuyum.Yanlış düşünüyorsam haber verin bende hırsızın adını yayınlıyayım.Sevgi ve saygılarrrrr.

    YanıtlaSil
  7. Bu konuda bize belki bilgisayar programlardan anlayan birinin sayfamiza ekleyebilecegimiz ve en azindan resimlerin kopyalanamamasi ile ilgili bir kac öneri vermesini rica edebiliriz.
    ARKADASLAR LÜTFEN YARDIM EDIN

    YanıtlaSil
  8. Ya aciz zavallı kendine güveni olmayan biri işte besbelli...

    Sadece yazık diyebiliyorum çok yazıkkk

    YanıtlaSil
  9. Muhteremcim benim sayfamın hepsini kopyalamış neredeyse:)söylediğin yeri ben de haberdar ettim işallah
    kapatırlar.sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  10. Birsen'e;
    Canım çok haklısın emek hırsızı o kadar çok ki, oturdukları yerden kopyala yapıştır yöntemi ile havadan para kazanıyorlar.
    İstanbullular.com adresine girip, baktım, ne yazık ki o da neredeyse bütün tariflerimi çalmış.
    Üstelik o site daha ahlaksızmış ki ismimin yazdığı yerleride kesmiş.
    Bende mail attım, en kısa zamanda cevap vereceklerini söylediler.
    Bundan sonra "muhterem'le afiyetle" yazısını tarifin tam göbeğine yazıcam galiba.
    Çözüm üretilmezse bu işi savcılığa kadar götürmek lazım.

    YanıtlaSil
  11. Annemin eli'ne;
    Ablacığım o emek hırsızının bu işten kazançlı çıkmasını hiç birimiz istemeyiz.
    O yüzden ismine tıklanmaması için,link vermedim.
    Sadece hangi blog olduğunu yazdım ki tarifi çalınan arkadaşlarımında haberi olsun.

    YanıtlaSil
  12. Serap'a,
    Canım fikrine katılıyorum, bu işlerden anlayan birileri bize bu konuda yardım edebilirse çok memnun olacağız.

    Yıldız, Derya, Mavi ve Portakal, Pembe Tatlar, İnci Yemek destekleriniz için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  13. ablacığım hırsızlık yapanda yüz olurmu??? bence eve girip insanların değerli eşyalarını çalanlarla bloglarımızdan tariflerimizi alanlar aynılar yani benim gözümde farkı yok çünkü bana özel bir şeyi izinsiz çalıyor malsef...
    yaa sorma benimde ebru diye bir belam var o birde kendisi yapmış gibi hikayeler anlatmış yok yazlıkta yaptım herkes bayıldı yok arkadaşıma yaptım tarifini istedi yok sosyetik masamda vardı ne yüzsüz ne ahlaksızlar var gurursuz insanlar var inanamıyorum...ama ben kesinlikle hakkımı helal etmiyorum...Rabbim soracak hesabını...

    YanıtlaSil
  14. ablacığım morbiberde de neredeyse bütün tariflerin var...biz bunlarla nasıl savaşacağız yaa...kampanya falanmı yapsak topluca google şikayet maili yazma kampanyası ne yapsak....hırsızlarla başetmek ne kadar zor...

    YanıtlaSil
  15. Bende aysenin sayfasinda okumustum ve o sayfaya baktim yani nasil bir rahatlik bu anlayamiyorum. baskalarinin emegine sahip cikarak nasil bir haz nasil bir mutluluk aliyor anlayamiyorum.Ne diye bir sayfa acma geregi duyor acaba.Yayinladigi daha dogrusu caldigi tarifler zaten olmasi gereken sayfalarda var.Neden okacak tabiki sayfasina reklam almak icin.Zaten yeterince reklamda eklemis sayfasin.Yazik böyle insanlar. Benim sayfam hacklendiginden dolayi kendime yeni bir sayfa acmak zorunda kaldim malesef.Beni yeni sayfamda ziyaret edersen sevinirim.www.yarenletarifler.blogspot.com/ Güzel bir hafta diliyorum sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  16. haram zıkkım olsun bizler üzerinden kazandıgı paralar lanet olsun inan artık allaha havale ettim hırsız işte
    uyarın yazın için şahsım adına tşk ederim tatlım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  17. Muhteremcigim canim boyle kisiler malesef cok fazla ben bas edemedim uyarilara ragmen devam ediyorlar malesef:(((
    Canim gecmis olsun dileklerin icin cok tesekkur ederim.
    kucak dolusu selam ve sevgilerimi gonderiyorum.

    YanıtlaSil
  18. Adsız12:06

    Ben almanyadan sevgi, gercekten cok guzel bir blog, eger twitter veya facebook sayfasi varsa hemen
    ekliycegim.

    YanıtlaSil
  19. Sevgi Hanım;
    İlginiz için teşekkür ederim ama ne yazık ki şimdilik Facebook veya Twitter sayfam yok.

    YanıtlaSil
  20. Adsız16:26

    Köpüklükahvemolası
    sevgili muhterem ablacığım benimde en büyük korkum buydu.emeklerimin(iyi veye kötüde olsa)çalınmasıydı.ben kendi sayfama sağ tuş engeli yani resim kopyalayamama engeli için bir sitede kodlarını bulup yapıştırdım.yani her siteye uyumlu.benim sayfadan deneyebilirsiniz kopyalamaya çalışın hiç bir şekilde kopyalanmayacaktır.kopyalayamama engelini bulduğum sitenin adı muratena blogcu.oradan arşiv kodları var.oradanda kopyalayamama engelini tıklayın.çıkan ikinci kodu şablonunuzdan 'body'ile başlayan biryere veya herhangibir yere yapıştırın hepsi bu tavsiye ederim.yardımcı olmak istedim.umarım yardımcı olmuşumdur.sevgilerimi yolluyorum..

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...