5 Kasım 2008 Çarşamba

YEMEKTEYİZ YARIŞMASI

Show Tv'de yayınlanan Yemekteyiz yarışmasını seyrediyor musunuz?

Yarışmanın tanıtımları başladığı zaman değişik tarifler öğrenmek, başkalarının nasıl yemek hazırladığını görmek için merakla ilk bölümü beklemeye başladım.
Yayınlanmaya başladığı zaman gördük ki arkadan konuşmalar, her şeye bir kusur bulmak çok sıradan şeyler.

1. haftanın 1.si Ömercan ödülü kazanınca yemek vadedip, sonradan kameraya "bir daha hiç birinin yüzünü görmek istemiyorum" diyerek hepimizi kızdırdı.
Ama sonraki haftalarda yarışmacılar öyle laflar edip, arkadan söylediler ki, Ömercan masum kalır.

2. haftanın yarışmacılarından Silivri'den katılan Serpil Hanımın çok hakkını yediler.
Özellikle erkek yarışmacılar Altuğ ve Selimhan kadınlar kazanmasın diye puanları düşük verdiler.
Benim için 2. haftanın galibi Serpil Hanım.

3. haftanın galibi Ayşen Hanım yemek konusunda birinciliği haketti ama Maşallah hiç susmadan her gittiği evde diğerlerini eleştiri yağmuruna tuttu.
Deniz ve Serkan'ın anlaşmalı puan vermeleride hiç hoş değildi.

Bu hafta yeni yarışmacılarla program devam ediyor ama yine puanlarını yanlı veriyorlar.
Bu akşam Selçuk'ta yemekteydiler ve Sevim Hanım tamda benim düşündüğüm şeyleri söyledi.
Sevim Hanım 4 hafta sonra bunları söyleyen tek yarışmacı oldu.
Kısaca "misafirliğe geldiğimiz arkadaş,o kadar emek sarfetmiş hiç olmazsa bir eline sağlık diyebilirsiniz" dedi.

Hiç kimse yapılan yemeğe,verilen emeğe puan vermiyor.
Bırakın puanı ağzından bir "eline sağlık" cümlesi bile çıkmıyor.
Kendisi kazanamayacaksa tuttuğu yarışmacının kazanması için puan veriyor.
Yarışma artık yemek yarışması olmaktan çıktı.

Artık yemeği yemeden baştan "ben bu gece arıza çıkarıcam" diye gidiyorlar.
Parayı kazanma hırsıyla yapılan eleştirilerin, arkadan konuşmaların, yemek yaparken başvurulan hilelerin, o benim yemeğimi beğenmedi,bende onun yemeğini beğenmeyeceğim diyerek baştan bilenerek eve gitmelerin, puan verirken ince hesap yapmanın dozu kaçtı.

Sanırım reyting uğruna yarışmanın yapımcılarıda arkadan konuşmalara izin veriyorlar, üstelik zıt karakterdeki insanları bir araya getiriyorlar.
Başvuru formunda yer alan "yemek ve sevmediği yemek, kişilik, hobiler, v.s" bölümünden zıt kişilikleri bir araya getirdiklerine inanıyorum.
Katılacak olanlara Allah güç ve sabır versin.
Şahsen böyle bir yarışmayı kaldıracak ruh ve sinir sistemim yok.
"Afiyetle Kalın"

YEMEKTEYİZ YARIŞMACILARI (tam liste)
Listeye bakınca göreceksiniz 1.gün yarışanlar hiç 1. olamamış.
1. Hafta Yarışmacıları;
1-Ebru
2-Ömercan 1. oldu.
3-Armağan
4-Melike
5-Alparslan
2.Hafta Yarışmacıları;
1-Altuğ
2-Necla
3-Selimhan 1. oldu.
4-Oylum
5-Serpil
3.Hafta Yarışmacıları;
1-Şeyda
2-Veli Serkan
3-Ayşen Tekin 1.oldu.
4-Deniz
5-Ümit
4.Hafta Yarışmacıları;
1-Burcu
2-Andre
3-Selçuk 1.oldu.
4-Figen
5-Sevim
5.Hafta Yarışmacıları;
1-Berrak
2-Gökhan
3-Selen 1. oldu.
4-Hasan
5-Sahra
6. Hafta Yarışmacıları;
1-Burcu
2-Mert
3-Nika
4-Nesrin
5-Naim 1. oldu.
7.Hafta Yarışmacıları;
1-Sevda
2-Ahmet
3-Canan
4-Nil
5-İlker 1. oldu.
8.Hafta Yarışmacıları;
1-Sibel
2-Özgür 1. oldu.
3-Ekin
4-Muammer
5-Sibel (çevirmen)
9.Hafta Yarışmacıları (Bayram özel-eski yarışmacılar);
1-Şeyda
2-Naim 1. oldu.
3-Nil
4-Sahra
5-Ümit
10. Hafta Yarışmacıları;
1-Leyla
2-Garip Meriç
3-Birgül
4-Murat
5-Nuray 1. oldu.
11. Hafta Yarışmacıları;
1-Banu
2-Mirsat 1. oldu.
3-Mükerrem
4-Salih
5-Sevda
11. haftada bir ilk gerçekleşti ve iki kişi aynı puanı alarak 1. oldu.
Kurallar gereği diğer 3 yarışmacı 1. olmasını istediği yarışmacının ismini yazarak birinciyi belirledi.
Çok güzel bir uygulama "nasıl olsa ben sıramı savdım, puanımı aldım" diyerek diğer yarışmacılara kötü davrananlara bir ders oldu.
Mükerrem Hanım bence sırf bu yüzden kaybetti.
Mirsat Bey 1. oldu.
12. Hafta Yarışmacıları;
1-Nurten
2-Merve
3-Alessandro (İtalyan)
4-Mustafa Kemal 1. oldu.
5-Sera (Cezayir asıllı Fransız)
13. Hafta Yarışmacıları;
1-Zeynep
2-Atilla
3-Sena
4-Tamer 1. oldu.
5-Gülsüm
14. Hafta Yarışmacıları; ADANA
1-Faruk
2-Fatoş
3-Selbi
4-Hikmet 1. oldu.
5-Fatma
14. Haftada Faruk Bey ve Hikmet Bey aynı puanı aldılar ve diğer yarışmacıların tercihi ile Hikmet Bey 1. oldu.
15. Hafta Yarışmacıları; İSTANBUL
1-Saltuk
2-Funda
3-Muammer 1. oldu.
4-Sabahat
5-İlter
16. Hafta Yarışmacıları; TRABZON
1-Pınar
2-Hasan
3-Şaduman 1. oldu
4-Hüseyin
5-Aynur
17. Hafta Yarışmacıları; İSTANBUL
1-Reyhan
2-Serdar Kadir 1. oldu.
3-Hamiyet
4-Murat
5-Rahşan
18. Hafta Yarışmacıları; KIBRIS
1-Derya
2-Mustafa
3-Güller 1.oldu.
4-Deborah
5-Saffet

*Artık Yemekteyiz yarışmasını seyretmeye tahammül edemiyorum.
En son Kıbrıs haftasını seyrettim.
Bundan sonraki listeyi yarım bırakmamak için, internetten bularak buraya ekledim.
Her hafta başında yarışmacılar "en uyumlu, en anlaşan gurup biz olalım" diyorlar ama lafta kalıyor.
Herkes birbirinin kuyusunu kazıyor.
Yarışmacılar yemekleri değil, birbirlerini yiyorlar.
Puan veriyorken "çorbası kıvamındaydı, eti yumuşacıktı, pilavı tane taneydi" diyorlar, tamam diyorsun güzel bir puan verecek ama verdikleri puan ya 3 oluyor, yada 4.
Birde, yemek takımlarında kusur bulmak çok komik, yahu gittiğiniz ev 5 yıldızlı otel değil ki muhteşem ve kusursuz yemek takımları olsun.
Bu yarışma sayesinde Türk Halkı Supla tabakları ile tanıştı.
Sorarım size kaç evde servis tabağının altında Supla tabağı var acaba?
Farklı illere gittiklerinde de durum değişmiyor.
Bari siz yapmayın, ben memleketimi temsil ediyorum diyerek aklı başında davranın.
Yarışmaya katılan ve seyredenlere sabır diliyorum.

19. Hafta Yarışmacıları; İSTANBUL
1-Derya
2-Erkin
3-Ceren
4-Tarkan 1.oldu.
5-Zeynep
20. Hafta Yarışmacıları; İSTANBUL
1-Sibel
2-Halit
3-Jale
4-Makbule 1.oldu.
5-Serkan
21. Hafta Yarışmacıları; ALMANYA-KÖLN
1-Burak
2-Ahu 1. oldu.
3-Hülya
4-Erkan
5-Hanife
22. Hafta Yarışmacıları; İSTANBUL
1-Necla
2-Kadem
3-Yıldız
4-Ömer Umut
5-Ela 1. oldu.
23.Hafta Yarışmacıları; KAYSERİ
1-Sedat
2-Serap 1. oldu.
3-Şermin
4-Gülsüm
5-Sinan
24. Hafta Yarışmacıları; İstanbul Özel (Unutulmayanlar)
1-Şaduman (16. hafta Trabzon)
2-Alessandro (12. Hafta)
3-Funda (15 .Hafta)
4-Hasan (5. Hafta)
5-Zeynep (13. Hafta) 1. oldu.
25. Hafta Yarışmacıları; PARİS
1-Betül
2-Nezaket
3-Rıfat
4-Gürsel 1. oldu.
5-Nilgün
26. Hafta Yarışmacıları; İSTANBUL
1-Burcu
2-Sami Batuhan 1. oldu.
3-Ali
4-Nadiye
5-Gaye
27. Hafta Yarışmacıları; İSTANBUL
1-Çiğdem
2-Yaşar ile Çiğdem aynı puanı almış,oylama sonucu Yaşar Bey 1. olmuş.
3-Küçük
4-Necmiye
5-Ahu
28. Hafta Yarışmacıları; İZMİR
1-Emel
2-Derya
3-Nil Kader
4-Koray
5-Cengiz 1. oldu.
29. Hafta Yarışmacıları; İSTANBUL
Bu haftadan itibaren, yarışmacıların verdiği puanlara ilaveten seyircilerin
göndereceği SMS 'lerle 1. belli olacak.
1-Burcu (SMS'lerin faydası ilk hafta belli oldu, ilk defa 1. gün yarışan bir yarışmacı birinci oldu)
2-Kazım
3-Ezgi
4-Nauman (Hint kökenli)
5-Deniz
30. Hafta Yarışmacıları; ŞANLIURFA
1-Kadir
2-Serpil
3-Selahattin 1.Oldu.
4-Victoria (İsviçre'li Urfa'ya gelin gelmiş)
5-Dilay
31. Hafta Yarışmacıları; İSTANBUL
1-Yasemin
2-Nilay
3-Asuman
4-Uğur Belenkoğulları
5-Uğur İlter 1.oldu.
32. Hafta Yarışmacıları; RİZE
1-Necla
2-Havva
3-Şemsettin
4-Nimet
5-Serkan 1. oldu.
33. Hafta Yarışmacıları; İSTANBUL
1-Özlem 1.oldu.
2-Ahmet Hüsnü
3-Damla
4-Arzu
5-Hasan

41 yorum:

  1. bilmez olurmuyum.hem sinir oluyorum hemde seyretme isteği uyanıyor aynı anda.anlamadım gitti..itici gibi gelsede bi taraftan çekiciliğide var.bence yapımcılar amaçlarına ulaştı.sanırım buydu istedikleri..


    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. Adsız16:40

    Ben bir defa seyrettigimde yarismayi maalesef begenmedim. Senin de ifade ettigin gibi böyle arkadan konusmalar, birbirlerini cekememeler olunca zaten, bu tür seyleri izleyesim gelmiyor.
    Sevgilerimi gönderiyorum.

    YanıtlaSil
  3. ılk hafta ızleyemedım ama 2.hafta gece tekrarları izleyebildim....

    hiç susmayan kazanıyor dıyebılırım.

    özleme katılıyorum çok gıcıgım ama izleyesimde geliyor anlamadım gitti:(


    zaten yemek yarışmasıyla hiçç alakası yok..ınsanlar çok farklı..daha yemekler yenmeden iyghh denıyor....

    ılk duydugumda heh dedım ,birbiriyle dans eden,şarkı soyleyen reytıng yarısmaları yerıne guzel seyler ogrenecegımız bı yarısma cıkıyor...ama nerde... yapımcılar yıne herzamankı taktıge basvurdular..

    sevgılerımle muhteremcim:)

    YanıtlaSil
  4. Bu yarismayi ben de bir iki kere seyrettim ve benim de sinirlerimi ziplatti, simdi seyretmiyorum.
    Bir seyi guzel demissin Muhterem:
    "Hiç kimse yapılan yemeğe,verilen emeğe puan vermiyor.
    Bırakın puanı ağzından bir "eline sağlık" cümlesi bile çıkmıyor." Bu ne yazik ki millet olarak kulturumuzden geliyor sanirim. Yapilanlari taktir etmek pek aliskanligimiz olan bir sey degil ne yazik ki. Keske agzimizdan daha cok taktir edici kelimeler cikabilseydi.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. bende izliyorum ve yazına sonuna kadar katılıyorum.insanlar milyonlara bu kadar kötü niyetli görünmeye çekinmiyorda.

    YanıtlaSil
  6. Bu yarismayi biz burda senelerdir severek seyrediyoruz,seviyeli rayting icin birbirine kiskanmadan asagilamadan yapilan yemegin hakkini vererek yarisiyorlar.
    Türkiyedeki yarismayi cok az seyrettim cok seviyesiz birbirinin yemegini yiyip arkasindan olmadik seyler söylemeleri yarismanin kalitesini düsürmüs,yapimcilar avrupadan aldiklari bu yarismayi neden bu kadar rayting ugruna yarismanin kalitesini düsürmüs.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Dünyada bu kadar aç insan,evine bir ekmek götürebildiğinde mutlu olanlar varken,bir yandan bu kadar emek, masraf ve çöpe giden yemekler...
    Her seyredişimde(hiç tamamını seyretmedim)üzülüyorum...
    Yazık bunca nimete...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. ben ılk defa gecen baktım ama bırsey anlmaım o yuzden vaz gectım

    YanıtlaSil
  9. çok geç farkettim bu yarışmayı....

    bütün arkadaşların yazdıklarını düşünüyorum....

    ve kullandıkları tabaklar,çatal bilmem neler onlara bakıyorum....değişik aksesuarlar görüyorum......daha çok onlarla ilgilendim yani.....

    yemek yapma aşamasındaki pasaklı hareketleride gözden kaçmıyor tabiii....çok pis olanlar var....

    YanıtlaSil
  10. İZLENİMLERİMİZ AYNI:) HAKKI YENEN YARIŞMACISI FALAN AYNI GÖRÜŞTEYİZ.:) BENDE ÇOK SIKI TAKİPÇİSİYİM TAM BİZE GÖRE O YARIŞMA:)

    YanıtlaSil
  11. YA RABBİ KALPLERİMİZİ DİNİN ÜZERİNDE SABİT KIL..AMİN...HAYIRLI CUMALAR

    YanıtlaSil
  12. Ben izlemedim, bir kaç kez denk geldim ama sadece 1-2 dakika seyrettim.

    *Muhterem teyzecim ben uf oldum:(

    YanıtlaSil
  13. Yakaladığım zaman ve tvde bir şey yoksa seyrediyorum, oysa ki aylar önce tanıtımlar yapıldığında nasıl da heyecenla beklemiştim senin gibi,ilk bölümde ben de senin gibi koptum sinirden; özellikle de diğer haftalar kudurdum neredeyse. Yine de ilk hafta yarışmacıları sanki biraz daha kaliteliydiler en azından puanları yüksekti.
    Hatta ilk reklamlarını gördüğümde yarışmaacı olmak için mesaj bile göndermiştim ama Allahtan Antalya'da yaşıyorum ve başvurum bu nedenle kabul edilmedi. :))))

    Sevgiler,
    Evren

    YanıtlaSil
  14. İNSANLAR YEMEKLERİNİ DEĞİL LAFLARINI YARIŞTIRIYORLAR BENCE. UKALALIK VE PİŞKİNLİK DİZ BOYU BENCE..

    BİR KERE SEYRETTİM BİR DAHA TÖVBE ETTİM. BİR İNSAN BEĞENİLMESE BİLE BÖYLE HAKARETLERLE YERDEN YERE VURULMAMALI..

    TABİ BUNLAR BENİM ŞAHSİ FİKİRLERİM .. AMA BEN ASLA ÖYLE BİR PROGRAMA KATILMAZDIM.

    GERÇİ BUNLARIN ÇOĞU PROGRAM REYTİNG ALSIN SEYREDİLSİN DİYE KURMA ŞEYLER AMA YİNEDE HİÇ HOŞ DEĞİL...

    YanıtlaSil
  15. Adsız19:04

    program a katılmayı çok isterim 14 yaşında süper yemekler yapıyorum naime arkadaşımı çok seviyrum şanlıurfa ögretmen ihsan özdemir ilk.ög.okulundan cumali hocaya slm onu çok seviyorum

    YanıtlaSil
  16. Adsız10:39

    Muhterem Hanım bu konudaki görüşlerinize ve yazdıklarınıza ve yorum yazan tüm arkadaşların görüşlerine katılıyorum.
    Yarışma başlayacağında çok heyecanlanmıştım, değişik yemekler öğrenirim, değişik insanların sofra düzenlerini görürüm,değişik mutfak eşyaları ve aksesuarlar görürüm diye.
    Ancak her yarışmada olduğu gibi ilk haftanın yarışmacıları güzeldi ama kalite her hafta giderek daha da düştü.
    Çevremden bana da katılmam yönünde istekler geliyor ama açıkçası ben de sizin gibi bu ortamı kaldırabileceğimi düşünmüyorum.
    İlk önce insanın emeği takdir edilmeli, saatlerinizi verip yapacağınız yemeklerin takdir edilmeyişi insanın sinirini bozuyor.
    Bence bu son haftanın galibi de Nesrin Hanım idi ama dedikoducu ve kulisçi Naim kazandı ne yazıkki.
    Bir de benim gözlemim katılanların ya şarkıcı ya manken olmak amacıyla girmesi, amaç yemek değil bence...

    minemutfakta'dan mine

    YanıtlaSil
  17. Adsız12:20

    wallahi başından beri izlıyorum ama en kötu grup adana grubu çok saygısız ve kabalar çok kotu hiç begenmedim

    YanıtlaSil
  18. Adsız13:04

    Olan var olmayan var böyle programlar gereksiz ve saçma. Genelde nerde zengin var parası var onlar seçiliyor. ne yapayım ben iki katlı villası olan birini? Onun yediği önünde yemediği arkasında zaten. Gidin gariban vatandaşların evinde yapın programı görün insanların rezilliğini yoksulluğunu. geçirmişsiniz oraya 5 tane yarışmacı kılığında insanı yiyorlar yiyorlar sonra beğenmedim şöyle böyle. onu bulamayanda var. ekranda sadece izlemekle yetinen ve sonra karnını bi tas corbayla doyuran var. bıktım artık bu şekildeki gereksiz yarışma programlarından.

    YanıtlaSil
  19. Adsız02:06

    YARIŞMAYA ESKİ BAĞIMLILIĞIMIZ KALMADI HEP KENDİNİ TEKRAR ETTİĞİ İÇİN BAYDI ARTIK DİYE DÜŞÜNÜYORUM. YEMEKLER HEP AYNI YARIŞMACILAR ONA KEZA.BENİM EN SİNİR OLDUĞUM NOKTA HER BEŞ YARIŞMACIDAN BİRİNİN EFEMİNE OLMASI.NEDİR YANİ, ÜLKEMİZDE DURUM BU MUDUR? İŞTAH AÇICI BİR YEMEK PROGRAMINDA BEN KIRITAN BİR ERKEK GÖRMEK İSTEMİYORUM KUSURA BAKMAYIN. DAHA DOĞRU DÜRÜST BİR SOFRA DAHİ GÖREMEDİK AMA ÇEŞİT ÇEŞİT İNSAN MODELİ GÖRDÜK.SHOW SA SHOW. BİZ ONLAR OLMADAN DA SEYREDERDİK BU YARIŞMAYI. BANA ASIL İTİCİ GELEN BU ORTADAKİ LÜZUMSUZ TİPLER.ŞİMDİ, YARIŞMANIN ÖNÜMÜZDEKİ HAFTA KAYSERİ DE OLACAĞINI DUYDUM TESADÜFEN ORDAKİ AKRABALARIMDAN BİRİYLE İNTERNETTE KONUŞUYORDUM '' EYVAH GARANTİ ORAYA DA BİR EFEMİNE BULMUŞLARDIR DEDİM VALLA KOYMUŞLAR'' DEDİ.NE TESADÜF!

    YanıtlaSil
  20. Adsız02:09

    KAYSERİDE Kİ ELEMELERDE KATILAN HANIMLARA '' YEMEĞE KIL ATABİLİR MİSİNİZ? SHOW YAPABİLİR MİSİNİZ?'' DİYE SORMUŞLAR.YAPAMAM DİYENLERİ DE KAPININ ÖNÜNE KOYMUŞLAR.YANİ KOMPLE DÜMEN BU YARIŞMADA YAŞANANLAR.

    YanıtlaSil
  21. Adsız00:09

    Merhaba ben Almanyadan yaziyorum,vaktim oldukca internete yemakbloglarini gezerim,bu gece size rastgeldim ve yazdiklariniza tamamen katiliyorum.Basettiginiz yarismayi birkackez tv`de gördüm ve sok oldum.Konusanlari cok itici buluyorum,yarismadan baska her seye benziyor(Maymunlar kafesi)Sayin okuyanlardan özür diliyorum.Bu yarismaya benzer program burdada var ama yarismacilar herzaman terbiyeli ve evsahibini bukadar kötü davranmiyorlar. Bizim yemekkültürümüz böylemi,bu insanlar hic medeniyetten nasibini almamislar galiba.Ama sucun büyügü böyle ucuz,seviyesiz,insanmiza ve Türkiyemize yakismayam programlari yapanlar.Program yaptiklarini sannediyorlar ama kendilerinin nekadar kültür,medeniyet,programyapimcilgi fukarasi olduklarini gösteriyorlar.Böyle bir konuya bloguzda yer verdiginiz icin tesekkürler

    YanıtlaSil
  22. Adsız01:31

    sanki izlediklerimizden ihya olduk şimdi de eskileri yarıştırıp yeniden ortaya sürme modası çıktı.bu kadar itici tipleri tekrar bir araya getirmeleri çok anlamsız. zaten yeterince komedi ve soytarılık ekranlarda yer alıyor.bunların arasında kazananlar da var yazık günah değil mi? tam bir rezalet.biz ciddi bir yemek yarışması bekliyorduk hayal kırıklığına uğradık.bu kadar entrikaya yalana dolana ne gerek var? insanın izleyesi gelmiyor. neyse zaten ilgimizi kaybetmiştik bu hafta hiç izlemeyiz olur biter.elemelerde yemeğe kıl atar mısın show yapar mısın soruları soruluyor yapamam diyen eleniyor komşularımız başvurdu ordan biliyorum..kayseri yarışması tam berbattı şermin'in halis kayseri kadını olacağım diye kendini paralaması zorla kayseri lehçesi konuşması çok kötüydü. o konuşmalar uluorta peşpeşe olmaz hepsinin yeri ayrıdır konuşmaya anlam katar.bazen de zırvaladı olmayan lafları kullandı (gadan olurum, çığ olmuş v.s) bu yaşıma geldim çiğe çığ dendiğini görmedim duymadım. gada olunmaz, gada bela,kötülük ,olumsuz şeyler anlamında kullanılır.yani sana gelen bana gelsin anlamında kullanılır. gülsüm hanım çok hanımefendiydi onu da çekemediler hatta bir ara onun kayseriden gitmek için ünlü olmak için oralardan kurtulmak için oynadığını söylediler bu çok komikti. çünki gülsüm kayserinin en lüks semtinde oturan bilinçli bir psikolog yani olmuş olmamış umurunda olmaz.işte tv,para insanları ne hale getiriyor kendi hemşehrini bile karalayabiliyorsun üstelikte böyle basit bir yemek yarışmasında!

    YanıtlaSil
  23. Adsız10:57

    İnanamıyorum,
    Bu Hasan gıcığına yinemi katlanacağız.
    Allah diğer yarışmacılara sabır versin.
    Meryem.

    YanıtlaSil
  24. Adsız18:58

    yarişmayı çalıştığım için akşam tekrarını izliyorum çok saçma eleştırıler yapıyolar yemeğın tuzu yoksa tuz koy salakça bahaneler buluyolar özellikle bende trabzonluyum o şadumanmıdır nedır gıcık oluyorum ona umarım birdaha yarıştırmazlar rezil etti bizi nekadar cahıl bır kadın yaaa

    YanıtlaSil
  25. Adsız00:40

    Bu kadar kalitesiz ve insanların birbirini küçük düşürdüğü bir program daha görmedim..

    YanıtlaSil
  26. MEHMET TEK01:11

    SAYGI, NEZAKET VE DOĞRULUK KAVRAMLARINI İNSANLARIMIZA ÖZELLİKLE ÇOCUKLARIMIZA ÖĞRETEBİLMEK İÇİN UĞRAŞTIĞIMIZ ŞU ZAMANDA 10.000 TL İÇİN İNSANLARIN KENDİ KİŞİLİKLERİNİ KAYBEDİP SALDIRGAN HALE GETİREN, ONLARI SEVİYESİZ,BASİT,CAHİL BİR GÖRÜNTÜ VEREN REYTİNG UĞRUNA İNSANLARI BİRBİRİNE DÜŞÜREN BAŞKA BİR PROGRAM VAR MIDIR? YAZIK ÇOK YAZIK BUGÜN 10.000 TL İÇİN KİŞİLİĞİNİ SATAN, YARIN 20.000 İÇİN NELERİ SATMAZ. KİŞİLİKSİZ İNSANLAR, PROGRAMA KATILMAYA DEVAM EDİN YARIN BİRGÜN KENDİNİZİ İZLERKEN İŞTE BENİM KALİTEM VE KİŞİLİĞİM DİYEBİLİRSİNİZ.

    YanıtlaSil
  27. Adsız18:28

    MEHMET TEK KESİNLİKLE SANA KATILŞIYORUM BEN BU YARIŞMADAN NEFRET EDİYORUM ŞAHSEN NE ÇOK KARAKTERLİ İNSANLAR VAR BENCE YEMEKLERİNİ DEĞİL KİŞİLİKLERİNİ SERGİLİYOLAR ÇOĞUDA SIFIR ZATENN...MALESEFF...

    YanıtlaSil
  28. Adsız21:30

    ne yazık kı yemege puan vermıyorlar.bu yarışmaya televızıona çıkmak ıçın katılyorlar.her zaman ızlıyorum ama hep uzulerek.yemeye bıraz saygı gostermek lazım.bazen yarışmacı ırenç oluyorlar.

    YanıtlaSil
  29. gülderen15:28

    merhaba arkadaşlar bu programda sizlerinde dediği gibi herkes birbirinin kuyusunu kazıyo.doğru düzgün şeyler söyleyen yok yemekleri bırakın millet birbirini yemekten vazgeçmiyor

    YanıtlaSil
  30. Adsız18:02

    bu yarısmada yemeklerden cok tartısmalar hat safada kendını ıyı savunan kazanıyor yemekler begenılsede puan vermemek ıçın ıgrenc dıyorlar bırbırlerının kuyusunu kazıyorlar

    YanıtlaSil
  31. Adsız18:09

    bu yarısma cocukların ahlakınıda bozar bu yarısma yuzunden mısafırperverlıgı unuttuk ınsan evıne gelen mısafıre oylemı davranır baska ulkelere kotu ornek oldugumuzu dusunuyorum yarısmaya dengesız mısafır agırlamayı bılmeyen ınsanları alıyorlar reytıng ıcın ama cok yazık yenı nesılı dusunmuyorlar

    YanıtlaSil
  32. Adsız18:14

    dunyada okadar ac ınsan varkı bunlar sukretmeyı bırak ıgrenc deyıp cope dokuyorlar ayrıyeten emege saygı yok artı hakaret dız boyu cok yazık bız bu halemı geldık ama onemlı olan oyle ınsanları ornek almamak

    YanıtlaSil
  33. Şu anda "CANLI" yayınlanan programda yarışmacıların kıyafetleri, saç ve makyajları final gecesinin aynı.
    Oysa ki çekimler günler öncesinden bitmişti.
    Seyircileri bu şekilde aldatmak suç değil midir?

    YanıtlaSil
  34. Adsız02:06

    yemekteyiz programın adını değiştirelim kavgadayız. eleştirinin ne olduğunu bilmeyen kişiler saçma sapan düşünceler ya birşey soracağım eviize misafir geldiğinide masada hiç beklemezmi peşpeşemi yenir. 1. si yemek adabında yemekler arasında herşeyden önce sağlık açısından biraz süre geçmeliki mide beyne doydum mesajı göndersin ve obezite tarzı hastalıklar yada mide krampları olmasın. diğeri yorumlar tv ye çıtım diye kendisini birşey sanan insanlar. yemeği görmeden yapılan saçma yorumlar bir yemeğin 30 çeşit yapımı var saçma sapan eleştiremez kimse bu olmamış kardeşim lezzetine bak tadına bak ve komik olan birşey daha eleştiriler o kadar bilinçsizki eleştireyim derken kendilerini rezil ediyorlar nasılmı en batisi bugünkü hatay yarışması ezogelince bulgur olmazmış:))) markete gidin bir paket ezogelin çornası alıp içindekileri okuyun lütfen:) meyhane pilavı bulgurla olmazmış araştırın yemek kitaplarında hep bulgur vs.. vs.. kısacası bu yarışmaya seçimler yapılırken biraz kalite sevgili show tv yöneticileri kalite eleştiride kalite sohbette kalite lütfen. yok çatalı azmış yok tabağı Türk mutfağında yemek yerken konuşulmaz sevgili yarışmacılar ağzınızda yemek varken konuşuyorsunuz çiğnediklerinizi izliyoruz ev sahipleri değil misafirleri eleştiriyorum misafirliğinde adabı vardır lokantada değilsiniz bir evdesiniz ve ev sahibine saygı lütfen herşeyde saygı ve biraz daha kaliteli yarışmacılar mahalle kadınları gibi kavga eden değil seviyesini bilerek düzeyli eleştiri yapanlar birisi bu yarışmacılara rezil olduklarını söylesin lütfennnnnnnnn

    YanıtlaSil
  35. Adsız01:05

    yine ben yemekteyize devam. Ben bir türküm ve sizlere soruyorum hangi Türk evine ayakkabı ile girilir. Türk mutfağı ve örf ananalerimi yoksa avrupaya nasıl özendiğimizmi gösterilmeye çalışılıyor:)) birde gurmelerimiz var diyorlar ya ben gurmeyim ama arkasından ben enginar yemem ben acı yemem vs.. gurme yemek seçmez gurme herşeyi yer çünkü amaç lezzeti tadı anlamaktır. bir gurme ağzına lokmayı alınca pişirilme tarzından içindeki baharatına kadar en ince detayı ile herşeyi bilir. Show tv acil müdahale yarışmaya reyting seviye ilede olur kalite ilede sevgili yöneticilerrrrr

    YanıtlaSil
  36. Adsız18:06

    Yarışmanıza denk geldıkce bakıyorum. Bukadar gerizekalı insanı nasıl biraraya topluyorsunuz çok merak ediyorum. Bu insanlar evlerinde ne yiyor hergün kuzu çevirip garsonlamı yemek yiyolar. Nasıl bir elemeden geçirip nasıl kriter belirleyip neye göre yarışmacı seçiyorsunuz.Bu insanların ne yemekten nede emeğe saygıdan anladıkaları var..İnsanlar aç sefil bunlar burun kıvırıyo..Yazık yazık durumumuz iöler acısı..

    YanıtlaSil
  37. Adsız00:45

    Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!

    YanıtlaSil
  38. Adsız02:50

    MERHABALAR DİYARBAKIR'DAN SEYREDİYORUM PROGRAMINIZI ÇOK BEĞENİYORUM.FAKAT KAÇ DEFA ARADIM AMA BİR TÜRLÜ GELMEDİNİZ BİZİM BURALARA DİYARBAKIR'IN İLÇESİ OLAN MARDİNE BİLE GİTTİNİZ AMA MERKEZE NEDENSE CEKİNİYORSUNUZ GELMEKTEN.LÜTFEN BİRAZ SAYGILI OLUN VE BİZİDE İNSAN YERİNE BIRAKIN,EN ÇOK YEMEKTEYİZ PROGRAMINI İZLEYEN ŞEHİR BURASI CEVAP BEKLİYORUM SİZDEN.
    SAYGILARIMLA

    YanıtlaSil
  39. Adsız18:21

    ülkemizde bir sürü açlık varken sizin gösteriş ve ziyan dan başka yaptığınız bir şey yok bu programın kaldırılmasını istiyorum...DÜNYA AÇLIKTAN KIRILIYO DÖKTÜĞÜNÜZ YEMEKLERE YAZIK GÜNAH

    YanıtlaSil
  40. Adsız17:12

    elvan hanim sizin kazanmaniz gerekirdi cunki hanimliginiz gibi yureginizde o kadar bir guzeldi..olgunca davrandiniz orda..ne yazikki Haluk sizi bastan belli saygi ile aniyodu sonra digerlerinin etkisi ile degisme olmustu ama cok ufakti.. Allahtanki temiz yuregini dinledi..belmana gelince cok terbiyesiz bir kadindi hele hasan söz bile yoktur onu anlatmaya..edaya gelince cok guzel oynadi..bugunun birincisi sizdiniz elvan hanim..guzel yureginizden öpuyorum

    YanıtlaSil
  41. Adsız16:34

    yemekteyiz seyircisi
    Ben bu güne kadar bir tane bile ekonomik durumu kötü olan bi yarışmacı görmedim. Yarışmaya katılanlar paraya ihtiyacı olmayan hep kalburüstü insanlar.

    hanımlar ve beyler yemekteyiz yarışmasına daha düşük gelirli vatandaşlarımızı da yarışmacı olarak almaları konusunda imza toplayalım ve show tv'ye gönderelim ne dersiniz?

    Bu konuda sesimizi çıkarırsak bizi duyarlar. Yok çıkarmazsak bu hep böyle gider. Eğer siz de benim gibi düşünüyorsanız iletişim bağlantısından bana ulaşabilirsiniz.

    Muhterem abla [abla diyorum yaşın benden bayağı büyük :)] sana da böyle bir site kurduğun için tebrikler...

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...