7 Mayıs 2016 Cumartesi

KAHVALTI MASASI-57

kahvaltı
Pazar aile kahvaltısı resimleri ile karşınızdayım.
Bu masayı Kasım ayında hazırlamıştım fakat resimler "aile" resimleri arasında olunca gözümden kaçmış.
O gün benim ailem ablam, kızkardeşim, eşleri çocukları, yeğenlerim ile birlikteydik.
Hatta oğlum o hafta sonu izinli gelip aramıza katılmıştı.
Bu masanın dışında diğer odaya da küçük bir masa daha kurmuştum.
Annem, abim, yengem de bizimle olacaklardı ama 1 gece önce gelen cenaze haberi ile memlekete gitmişlerdi.
Aile kahvaltısı için menü oluştururken bizim ailenin çok sevdiği sebzeli böreği menünün başına yazdım.
Sebzeli börek biraz zahmetli bir börek olduğu için iftarlarda yada bir araya geldiğimiz böyle özel günlerde pişiriyorum.
Ayrıca poğaça yapmaktansa bir de farklı çeşit olması için paçanga böreği yaptım.
Patatesleri de dahil, bütün sebzelerini küp küp doğrayıp kızarttığım karışık kızartma hazırladım.
Bol roka salatası, kahvaltılıklar ve şarküteri ürünleri menüde yerini aldı.
Tatlı olarak kendi hazırladığım 4 çeşit reçel ve pileli, irmikli baklava vardı.
kahvaltı sofrası

kahvaltı sofrası
KAHVALTI MASASI MENÜSÜ;
Tarifin ismine tıklayarak, tariflere ulaşabilirsiniz.  


 


Karışık Kızartma 


Reçellerim;
 
 
 
 
 
 
akraba günü kahvaltı menüsü
"Afiyetle Kalın"

2 yorum:

  1. Herşeyiyle mükellef bir masa olmuş ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim Özgencim :)

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...