7 Ocak 2024 Pazar

AKŞAM YEMEĞİ 29-BALIK MASASI

balık tarifleri önerisi

Yeni yılın ilk yazısından merhaba!
Bugün sizlere balık masası için menü önerisinde bulunacağım.
Genellikle akşam yemeği için sadece balık ve salata yeterli olabiliyor.
Fakat misafir geldiği zaman menüyü biraz daha çoğaltmak gerekebiliyor.
Bu yazıda sizlere balığın yanında gidebilecek önerilerde bulunacağım.
Bunun gibi öneride bulunduğum birde Sakatat masası var, onun resimleri ve önerileri 👉BURADA

köydeki evimiz

Balık sezonunda köyde olduğumuz zaman genellikle Abana ve Bozkurt'tan balık alıyoruz.
Masada yer alan balıkları ise Çatalzeytin'deki balıkçılardan aldık.
Bunlar Kastamonu'nun denize kıyısı olan ilçeleri, balık daha ucuz olur diye düşünüyorsunuz ama ne yazık ki oralarda da fiyatlar çok farklı olmuyor.
Balık olarak hamsi ve çinekop tercih ettik.
Hamsinin önemli bir kısmını tavada, bir kısmını da çinekop ile fırında pişirdim.
Menüyü daha çok salata tarifleri ile oluşturdum.
Balık masalarına hiç şüphesiz en çok soğan ve soğanlı tarifler yakışıyor. 
Soğan salatası ve bol limonlu, soğanlı kıvırcık salata hazırladım, turp dilimledim.
Ayrıca mor lahana turşusu ve fırında küp küp pişirdiğim patates ile menüyü tamamladım.

marin temalı örtü ve peçeteler

BALIK MASASI MENÜSÜ;
Yemeğin ismine tıklayarak tarifine ulaşabilirsiniz.

balık tavasında pişmiş hamsi

mavi renkli kayık servis tabağı

havuç sunumlu, kıvırcık salata resmi

Havuçlu, Soğanlı Kıvırcık Salata

beyaz kayık tabak

balık menüsü salatası

küp küp doğranıp, fırında kızarmış patates

içi pembe turp

Dilimlenmiş Turp

marin temalı masa resimleri

"Afiyetle Kalın"

2 yorum:

  1. Adsız03:10

    Elinize sağlık bloğunuza 10 yıldır bakıyorum bütün tariflere baktım çok güzel bir blog

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, her zaman beklerim.

      Sil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...