Sergiden bol bol resim çektim.
Sergi ile ilgili izlenimlerimi yazdığım ve pek çok branştan karma resimler yayınladığım yazıyı görmek için, bakınız; 13. İsmek Feshane Sergisi
En çok talep gören "El Sanatları" branşlarından ve bazı diğer branşlardan resimler çektim.
Her yıl sergiye gidince uğramadan duramadığım "Yemek Branşı" bu yıl "Aşçılık" olarak yer almıştı.
Osmanlı Mutfağı'na ait bölümü ise ne yazık ki göremedim, ya hepsi aşçılık çatısı altında birleşti yada ben sergide ki yerini göremedim.
