22 Ekim 2012 Pazartesi

HAZIR BAKLAVA YUFKASI İLE YAPILAN TARİFLER

Hazır baklava yufkası son yıllarda tatlı yapmak isteyenlerin işini epey kolaylaştırdı.
Ben bugüne kadar hiç baklava yufkası açmadım, dolayısı ile baklava gibi yufka açmayı gerektiren tarifler yapmadım.
Fakat hazır baklava yufkaları piyasaya çıktığından beri, her türlü elde açma yufka ile yapılan tarifleri baklava yufkası ile yapmaya başladım.
İncelikse incelik, çıtırlıksa çıtırlık hepsi hazır baklava yufkasında da var.
Bugüne kadar yayınladığım hazır baklava yufkası tarifleri çok ilgi gördü, bende bayram öncesi hepsini bir dosya halinde bir arada yayınlamak istedim. 
Bayram öncesi tatlı tarifleri işinize yarayacak.
Bayramdan sonra da her eve et gireceği için et ürünleri dosyası hazırladım, bakınız;




"Afiyetle Kalın"


baklava nasıl yapılır?
Cevizli baklava benim en popüler tariflerimden birisi, özellikle bayrama yaklaştığımız günlerde popüler tariflerimin içinde ilk sıralardan hiç inmez.
 




Muhterem'le afiyetle



pileli baklava

baklava yufkası tarifleri

Köydeki evimiz

hazır baklava yufkası tarifleri

Hazır baklava yufkası




baklava yufkasından tarifler




"Afiyetle Kalın"

11 yorum:

  1. Ben heyecanla tahinli rulo tarifini bekliyorum hepside birbirinden güzel.

    YanıtlaSil
  2. yemiş kadar oldum valla,nefis tatlılar ,börekler,eline sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Ben de baklava yufkasini kullanmayi seviyorum. Hatta baklava hamurunda firinlanmis tavuk tarifim var. Sizin onerilerinizi deneyecegim. Cok tesekkurler!

    YanıtlaSil
  4. hepsi birbirinden nefis ellerine sağlık canım.Muhteşem çekilişime beklerim sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Ablacım nasıl leziz gözüküyor hepsi de:)
    Hala kahvaltı yapmayan bana,en cazip gelenler börekler tabiki de:)
    Ellerine,emeğine sağlık..
    Gönül dolusu muhabbetle..

    YanıtlaSil
  6. Oooo ne çok şey yapılıyormuş sahiden! Ben 2 kere yabancı arkadaşlarıma baklava yaptım hazır baklava yufkasıyla bayıldılar! İyi bayramlar Muhterem'ciğim, sevgiler, güzel dileklerine teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık birbirinden güzel lezzetler olmuş:)

    YanıtlaSil
  8. Hazır yufkayla ne güzel tariflerin var ellerine sağlık, sevgiler
    İzlemedesin,
    ÇEKİLİŞİM VAR BEKLERİM..
    http://www.seviminaskanasi.com/2013/04/sevimin-askanasnda-cekilis-var-cekilise.html

    YanıtlaSil
  9. Adsız16:24

    Muhteşem olmuş ben 110 kiloyum hergün 4 paket baklava yufkalı börekler yiyorum ellerinize sağlık Muhterem hanım

    YanıtlaSil
  10. Adsız23:21

    Hepsinide denemek istiyorum.

    YanıtlaSil
  11. Adsız01:40

    Yurdagül Nayman
    İlk kez anneme sormuştum; anne yufka nasıl açılır diye :) Bu yazıyı görünce geçmişteki günler geldi aklıma hüzünlendim. Şimdi onlarca yemeği yapabiliyorum. O zamanlar yufka açarken bile anneme danışmıştım. Güzel keyifli bir yazı olmuş teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...