2 Temmuz 2010 Cuma

ŞÖLEN'DEN BİSCOLATA MOOD

muhteremle afiyetleGeçen hafta Şölen'in halkla ilişkiler bölümünden bir mail aldım.
Şölen'in yeni ürünü Biscolata Mood'u adresime göndermek ve ürün hakkında fikrimi öğrenmek istediklerini bildirmişlerdi.
Dün, Biscolata Mood adresime geldi.
Şık bir paket içindeki Biscolata Mood'ları, afiyetle üstelik eğlenerek yedik.
Biscolata Mood benden, eşimden, çikolata-bisküvi ve abur cubur düşkünü kızımdan tam not aldı.
*Not;
Resimler bana aittir, internette farklı sitelerde gördüğünüz bu resimler benim sayfamdan izinsiz alınıp, kullanılmış!...


1 Temmuz 2010 Perşembe

ÇÖREKOTLU KURABİYE

Muhterem'le AfiyetleHenüz ailece tatile çıkmıyoruz, buralardayım.
Buradaysam sayfamı sık sık güncellerim, beklerim.

Bu arada;
Muhterem'le Geziye'de Haziran ayında düzenlenen 2010 İsmek Feshane Sergisine ait resimleri yayınlamaya devam ediyorum.
Fırsat bulursam bazen 3 ayrı branştan resimler yayınlıyorum.
El sanatlarını seviyorsanız sık sık uğramayı unutmayın.
Muhterem'le Geziye-İsmek Feshane Sergisi 2010


29 Haziran 2010 Salı

MUHTEREM'LE AFİYETLE 4 YAŞINDA!

Muhterem'le Afiyetle 4 yaşında!
2006 yılında başladığım yemek blogu serüvenim bıkmadan, şimdilik bir aksilik çıkmadan, devam ediyor, İnşallah daha da devam edecek.
Geçen yıl dediğim gibi bizim evde yemek piştiği sürece ben buradayım, beklerim efendim : )
"Afiyetle Kalın"

*Resimleri son 1 senede yaptığım bazı yemeklerin resimlerinden oluşturdum.