27 Mayıs 2010 Perşembe

PANCAR SOSLU SEMİZOTU

Muhterem'le AfiyetleBu tarifi Devletşah'ın sitesinde (Site güncel olmadığı için linki kaldırmak zorunda kaldım) görüp, en başta rengine vuruldum.
Tabii Devletşah'ın gün ışığı kullanarak çektiği nefis resmin yanında benim kapalı bir hava da yapay ışık altında çektiğim resmin lafı bile olmaz.
Pancar sosu, pancarı sevenler için, çok güzel ve lezzetli bir sos.
Bu sosu ekmeğin üzerine sürerek, yada makarnanın yanında da kullanabilirsiniz.
"Afiyetle Kalın"


PANCAR SOSLU SEMİZOTU;
Malzemeler;
1 bağ semizotu,
2 adet kök pancar,
2 su bardağı yoğurt,
2 diş sarımsak,
Tuz, zeytinyağ.

Üstte ki resim sosun yoğurt karıştırılmamış halidir.
PANCAR SOSLU SEMİZOTU TARİFİ;
Semizotunu yaprak yaprak ayırıp, yıkayın ve iyice süzün.
Pancarları soyup, yumuşayana kadar haşlayın.
Haşlanan pancarları Rondo da püre haline getirin.
Tuzunu ve biraz zeytinyağını ilave edin.
Sarımsaklı yoğurt ile karıştırın.
Semizotunu servis tabağına alın.
Üzerine hazırladığınız sosu yerleştirin.
En üste biraz daha zeytinyağı dökebilirsiniz.
"Afiyet Olsun"

*Muhterem'le Geziye güncellendi.
Salı günü Bakırköy'de düzenlenen "Katre Emek Yolu Projesi" ile ilgili törenin görüntülerini ve ayrıntılı bilgiler için, bakınız;
Muhterem'le Geziye-Katre Emek Yolu Projesi

6 yorum:

  1. Ellerinize sağlık. Çok güzel görünüyor.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  2. Canım rengi harika tabii tadıda öyle
    dir ellerine sağlık öpüyorum...

    YanıtlaSil
  3. Canım gene harikalar yaratmışsın:))
    muhteşem bir görüntü süper olmuş ellerine sağlık tarifi yazdım ben de deneyeceğim:)mutlu hafta sonları diliyorum.çok öptüm..

    YanıtlaSil
  4. benimde çok sevdiğim özellikle davet sofralarına renk katan bir salata bu ben semizotsuz bol cevizlisini yapıyorum.ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşım kendi hakkınıda yeme lütfen, pembe pembe çok şirin ve iştah açıcı duruyor eline emeğine sağlık şifa olsun :) hayrlı bereketli cumalar.

    YanıtlaSil
  6. Gercek den de sosun rengıne vurulmamak elde değil..
    Ellerıne sağlık cok nefıs görünüyor..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...