4 Haziran 2010 Cuma

KUZU ŞİŞ

Bu kuzu şiş tarifim Tuz Biber dergisinin Mart sayısında yayınlandı ve kapak resmi olarak kullanıldı.
Şimdi tam mangal mevsimi terasta, balkonda, bahçede mangal yapılmaya başlandı.
Tabii benim gibi mangal yapmaya yeriniz yoksa pratik ızgaralar ve teflon tavalarda iş görüyor.
Mesela ben bu şişleri çok az yağ damlatılmış teflon tavada pişirdim.
Yanında Pirinç Pilavı ve bol salata ile akşam yemeğiniz hazır.
"Afiyetle Kalın"

KUZU ŞİŞ;
Malzemeler;

1 Kilo kuzu kuşbaşı,
Yarım kilo arpacık soğan,
Yarım kilo cherry domates,
Tuz ve 1 paket çöp şiş.
İsteğe bağlı kekik.

Tarifi;
Arpacık soğanları soyup, yıkayıp hazırlayın.
Etleri yıkayıp,1 et, 1 arpacık soğan, 1 cherry domates olmak üzere şişe geçirin.
Hazırladığınız şişleri, ızgarada yada az sıvı yağda teflon tavada pişirin.
Tuzunu, kekiğini serpip, servis yapın.
"Afiyet Olsun"

*Muhterem'le Geziye güncellendi.
Rumeli Hisarüstü-Duatepe Parkı'ndan resimleri görmek için, bakınız;
Muhterem'le Geziye-Rumeli Hisarüstü-Duatepe Parkı

9 yorum:

  1. BAYILIRIM KUZU ETİNE ELLERİNİZE SAĞLIK:))

    YanıtlaSil
  2. Canım hayırlı cumalar ellerine sağ
    lık harika bayılırım öpüyorum...

    YanıtlaSil
  3. Muhterem hanım ellerinize sağlık çok güzel görünüyor. sevgiler

    YanıtlaSil
  4. kuzu şiş harika görünüyor.
    ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  5. mükemmel bir görüntü,eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. mangala asla hayır diyemeyiz biz ailecek.ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  7. ELLERİNE SAĞLIK NEFİS GÖRÜNÜYOR..
    BENİM GİBİ ETÇİL BİRİ İÇİN DAHA NE OLSUN..
    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  8. nefis görünüyor eline sağlık canım.güzel bir pazar diliyorum.

    YanıtlaSil
  9. Canım çok hoş olmuş,gel beni ye diyor. Ellerine sağlık,sevgi ile öpüyorum....

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...