4 Temmuz 2011 Pazartesi

ÇAY DAVETİ-14

Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba : )
Bu aralar hayat benim için çok hızlı geçiyor.
Geçen hafta yeğenim dünyaya geldi, 1 gün hastanede 4 gün evde kızkardeşimin yanında kaldım.
Ayrıca kuzenimin düğünü, kınası derken nasıl yoğun günler geçirdiğimizi tahmin edersiniz.
Daha önceden bu yoğunluğun geleceğini bildiğim için son yazılarımı boş bir vakit bulduğumda hazırlayıp, tarihlerini ayarlıyordum ve yazılar otomatik olarak yayına giriyordu.
Gezi blogumda ise işler daha da vahimdi, İsmek Feshane resimlerini görmek için her gün bloguma uğrayanları boş çevirmemek için, bir gün sabahtan akşama kadar bilgisayarın başında oturup 1 haftalık yazıyı hazırlayıp, otomatik yayınlama yaptım.
"Ne var bunda?" diyebilirsiniz fakat her yazıda 60-70 resim kullandığımı bunların tek tek düzenlenip, bloga yüklendiğini düşünürseniz verdiğim emeği anlayabilirsiniz.
Şimdi de her an tatile çıkabiliriz stresi ile Feshane resimlerini son sürat düzenlemeye devam ediyorum.
Bu arada, bu yıla ait sergi resimlerini görmek isterseniz, bakınız;
Muhterem'le Geziye-2011 İsmek Feshane Sergisi
Ayrıca,
Muhterem'le Afiyetle'nin yıldönümünü kutlayan herkese ayrı ayrı teşekkür ediyorum.

Gelelim bugünkü konumuza, bugün bir çay daveti mönüsü paylaşacağım.
Kuru dolmaları annem yaptı, diğerlerini ben hazırladım.
Bu mönüyü Perşembe toplantımız için hazırlamıştım.
Tatile gireli uzun zaman oldu ama ben daha yeni yayınlıyorum : )
"Afiyetle Kalın"

Pratik Yufka Mantısı


Şerit Poğaça


Kuru Dolma


Çikolatalı Rulo


Gül Tatlısı

6 yorum:

  1. Canım yufka mantısı çekti çok fena:)

    Yiğinen, düğünler kınalar hepsi hayırlı uğurlu olsun inşallah:)

    Ellerine emeklerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  2. Canım gözünüz aydın Rabbim sağlıkla analı-babalı büyütsün.Tabak çok iştah
    açıcı peçetenin desenine bayıldım ellerine sağlık öpüyorum.

    YanıtlaSil
  3. Bayağı telaşlı günler geçirmişsiniz.Ama hepsi güzel teleşlarmış ne güzel.
    Valla tabak muhteşem gel ye beni diyor:)

    YanıtlaSil
  4. Hoşgeldiniz Muhterem hanım,
    allah kolaylık versin:) Ne çok işi devirmişsiniz maşallah. Bu arada satır aralarındaki konuyu es geçmeyelim tatil demişsiniz nereye:) Bu aralar biz hala karar veremediğimiz ve Ramazan kapıya dayanmış olduğu için herkes nereye gidiyor merak ediyorum. Bildiğiniz meraklı melahatım:)) İnşallah güzel bir tatil yapar iyice dinlenirsiniz. Sevgilerimle
    Muazzez

    YanıtlaSil
  5. Canım muhterem, bu işi severek yaptığını gösteriyor bu kadar emek veriyor olman. Ne güzel ...

    Ellerine sağlık harika bir tabak olmuş. Kuru dolmalara bakıp ağzımdan akan damlaları sildim.. sonra o mantıya takıldı gözüm. ne zamandır tülbent mantısı yapmaak istiyorum. Bu ondan mı? merak ettim.

    sıcacık sevgiler. şimdiden iyi tatiller.

    YanıtlaSil
  6. Hazirliklar icin tek tek ellerine saglik hepsi birbirinden guzel gorunuyor. Yeni bebis gelmis hosgelmis dunyaya Rabbim herkese nasip etsin insallah.

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...