7 Ocak 2015 Çarşamba

KARTOPU TATLISI

Bildiğiniz bütün bonbonları, kartopu tariflerini unutun!
Bugün tarifini vereceğim kartopu tatlısının içinde hem her evde bulunan malzemeler var, hemde yediğinizde gerçekten kartopu etkisi veriyor : )
İçinde süt tozu, ya da kahve ağartıcı gibi her yerde bulunmayan malzemeler yok.
Tarifi Asyadan Esintiler blogundan Şule'den aldım.
Ben bonbonları çok severim, bonbon görünümlü tarifleri severek hazırlarım.
Bu tarifi çok severek hazırladım, tadı tam istediğim gibiydi.
Kahve yanı için minik tatlıları ve bu tarz tatlıları seviyorsanız mutlaka deneyin.
"Afiyetle Kalın"

kartopu tatlısı nasıl yapılır
KARTOPU TATLISI;
Malzemeler; 
1 poşet krem şanti,
Yarım su bardağı pudra şekeri,
1 paket vanilya,
1 çay bardağı (büyük boy ajda bardak) süt,
2,5 su bardağı hindistan cevizi.
  
raffaello
KARTOPU TATLISI TARİFİ;
Hindistan cevizi hariç tüm malzemeyi derin bir kabın içine alıp mikserle yüksek devirde krem şanti iyice katılaşıncaya kadar çırpın.
İçine hindistan cevizini ekleyerek karıştırın.
Buzdolabında en az yarım saat bekletin.
Hazırladığınız karışımdan ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp, yuvarlayın.
Not;
Rahat yuvarlayabilmek için elleriniz nemli olmalı.
Ceviz büyüklüğünde yaparsanız 20 adet bonbon çıkıyor.


snowball pops
"Afiyet Olsun"


8 yorum:

  1. ellerine sağlık ablacım.
    bu şekil minik ama lezzeti büyük şeyleri bende çok seviyorum :)
    afiyet bal olsun..
    sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  2. Malzemelere bakınca yuvarlaması zor gibi geldi ama demekki yuvarlak toplar olabiliyormuş. Ellerinize sağlık yapıcam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tarifi ilk gördüğümde bende aynı şeyi düşünmüştüm "bu malzemelerle bu yuvarlaklar olmaz, tutmaz" demiştim ama buzdolabında durduğu süre içinde krem şanti sertleşip, şekil alabilecek hale geliyor.
      Hiç endişeniz olmasın, çok kolay tutan ve yapılan bir tarif.
      Kolay gelsin.

      Sil
  3. Bayıldım arkadaiım hemen yapacağım bu tatlıyı ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık ablam.Afiyetler olsun.Çok güzel görünüyor.Beğenip yapman ve blokta yayınlaman beni ayrıca mutlu etti.SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...