28 Şubat 2015 Cumartesi

KAHVALTI MASASI-47

kahvaltı menüsü
Hafta sonları kahvaltı resimleri paylaşmayı seviyorum.
Pazar kahvaltısı için fikir almak isteyenlere, misafiri için menü oluşturmak isteyenlere faydam oluyordur umarım :)
Bu kahvaltı masasını Pazar kahvaltısı olarak  misafirlerime hazırladım.
Bu kahvaltı menüsünde diğer masalarımdan farklı bir kaç tarif var.
Gül kalıbında poğaça, garnitürlü zarf böreği, kahvaltılık patates püresi ve tatlı olarak yaprak çikolatalı tart keki kahvaltı masası için ilk kez hazırladım.
Kahvaltılık patates püresini tek porsiyonluk değil daha büyük hazırladım, servis sırasında kaşıkla tabaklarımıza aldık. Et kavurmanın yanına çok yakıştı.
Son aylarda sık sık meyveli tart kek hazırlıyorum, o gün kahvaltı için hazırladığım tart keki yaprak çikolata ile süsledim.

breakfast
KAHVALTI MASASI MENÜSÜ;
Tarifin ismine tıklayarak, tariflere ulaşabilirsiniz. 
 




Domates-Salatalık-Biber-Maydanoz

Yaprak Çikolatalı Tart Kek
Farklı meyvelerle tart kek yapıyorum, ilk defa bu menüde tart kekin süslemesinde yaprak çikolata kullandım.
Tart kek tarifini uygulayıp, süslemesini yaprak çikolata ile yapabilirsiniz.

1- Böğürtlen Reçeli
 

"Afiyetle Kalın"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...