16 Temmuz 2015 Perşembe

İFTAR YEMEĞİ 2015-3

iftar yemeği
Bugün Ramazan'ın son günü, Allah'ın izni ile yarın Ramazan Bayramını kutlayacağız.
Rabbim hepimize sağlıcakla bir sonra ki Ramazan'ı görmeyi nasip etsin İnşaallah.
Bu yıl Ramazan Bayramı'ndan 1 hafta sonra kızım evleneceği için inanılmaz bir yoğunluk içindeyim.
Bu sebeple Ramazan ayı benim için çok koşturmalı geçti.
Misafirlerimi ayın ilk günlerinde almayı planlarken ne yazık ki çoğu son haftalara kaldı.
Bu yüzden iftar masası resimlerim peşpeşe geldi.
Bugünkü iftar masasını dün akşam ki misafirlerime, eşimin abisine ve ailesine hazırladım.
4 kişi misafirlerimiz, 3 kişi de biz 7 kişiydik.
Çorba olarak ayran, köfte, erişte ile hazırlanan Erzincan kesme çorbası hazırladım.
Hamur işlerinden çok bunaldığımız için börek yapmadım.
Sebze olarak olarak zeytinyağlı börülce pişirdim.
Salata olarak yoğurtlu enginar salatası ve göbek salata hazırladım.
Bütün Ramazan boyunca pirinç pilavı yapıldığı için bu sefer arpa şehriye pilavı pişirdim.
Et olarak sebzeli et hazırladım.
Her şeyi servis tabaklarına yerleştirip, açık büfe gibi masaya dizdik, bu şekilde herkes istediği yemekten istediği kadar almış oldu.
Tatlı olarak evde irmik helvam vardı, labneli bir muhallebi pişirip, üzerine irmik helvası yerleştirdim.
Vanilyalı dondurma eşliğinde servis yaptık.




iftar menüsü
İFTAR YEMEĞİ MENÜSÜ;
Tarifin ismine tıklayarak, tariflere ulaşabilirsiniz.

Yemek Menüsü;







Tatlı olarak;
Vanilyalı Dondurma

Misafirlerimizin getirdiği, Fıstıklı Baklava
"Afiyetle Kalın"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...