30 Nisan 2008 Çarşamba

HOŞGELDİN BEBEK PASTASI-ERKEK BEBEK İÇİN

erkek bebek için

YAMAN ETKİNLİK=HOŞGELDİN BEBEK PASTASI
Bu ay ki etkinliğimizin konusu;Hoşgeldin Bebek.
Ev sahibimiz; "Yumurta Sepeti" blogundan, yakında anne olacak olan sevgili Aslı.
"Böyle bir etkinliğe bundan daha uygun ev sahibi olamazdı" diyerek, kolay gelsin dileklerimi iletiyorum.
Konumuz Hoşgeldin bebek ama kapsadığı alan oldukça geniş.
Hoş geldin bebek kurabiyeleri, bebek pastaları, diş buğdayı sofraları, 40 mevlütleri, baby shower partileri, bebek hediyeleri, şekerleri, çikolataları, süslemeleri bebekle ilgili her şey bu etkinlikte yer alabiliyor.
Ben bu etkinlik konusunu duyduğum anda bu pastaya karar verdim.
Bir arkadaşımızın iki kızından sonra bir oğlu dünyaya geldi.
Ben de hem onun için hemde etkinlik için bu pastayı hazırladım.
Süslemeleri hazır kullandım,bebekler gibi saf ve tertemizliği vurgulamak için üzerini ve çevresini beyaz krem şantili ve hindistan cevizli, içini de çekilmiş ceviz içi ve muzlu-çilekli hazırladım.
"Afiyetle Kalın"


HOŞGELDİN BEBEK PASTASI;
Malzemeler;
Pandispanya için;
3 yumurta,
10 kaşık şeker,
10 kaşık un,
1 paket kabartma tozu,
1 paket vanilya.
Üzeri ve çevresi için;
2 poşet krem şanti,
2 bardak soğuk süt,
Şeker hamurundan küçük kalp ve yıldız süsleri,
Çevresi için;1 su bardağı hindistan cevizi.
İçi için;
2 adet büyük boy muz,
250 gram çilek,
1 çay bardağı çekilmiş ceviz içi.
HOŞGELDİN BEBEK PASTASI TARİFİ;
Pandispanya için (18 cm'lik kalıp),yumurta-şeker ve vanilyayı çırpın.
Un ve kabartma tozunu eleyerek ekleyin ve karıştırın.
Kek kalıbınızı yağlayıp,unlayın.Hazırladığınız hamuru içine boşaltın.
Önceden ısıtılmış fırında pişirin.
Pişen ve soğuyan pandispanyanızı ortasından ikiye kesin.
Krem şantiyi sütle çırpın.
Kekin içine krem şantiyi sürüp,üzerine çilek ve muzu dilimleyerek dizin.
Çekilmiş cevizi serperek,kekin diğer yarısını üzerine kapatın.
Kekin her tarafını krem şanti ile kaplayıp,istediğiniz gibi süsleyin.
Çevresini isterseniz rendelenmiş çikolata veya çekilmiş kuruyemişle kaplayabilirsiniz.
Ben beyaz ortam bozulmasın diye hindistan cevizi ile kapladım.
"Afiyet Olsun"

17 yorum:

  1. Adsız10:39

    canım muhteremim, nefis bir pasta olmuş hayatım. Ellerine sağlık.

    Aslımada başarılar..

    Bebek sahibi olan birine böyle bir hediye gittiğinde ne kadar mutlu oluyorlardır kimbilir:)

    Bu sırada aşağıdaki diziyi çok merak ettim. Çok güzel anlatmışsın. :) Er ile ortak zevklerimizin tuttuğunu düşünüyorum dizi konusunda :)

    öpüyorum
    sevgiler.

    www.misssgibi.com

    YanıtlaSil
  2. oyy oyy bu ne güzelliktir böyle...ellerine sağlık çook tatlı olmuşş çokkk..

    YanıtlaSil
  3. çok şeker olmuş canım ellerine saglık kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Cok güzel olmus pastan,arkadasin elinde bu pastayi görünce cok mutlu olmustur,renkleri tam oglan cocugu icin eline saglik canim

    YanıtlaSil
  5. Bloglarda seker hamuru ile yapilan pastalari görünce kendimi bayagi bir beceriksiz hissetmeye basladim.Ne yapip ne edip seker hamurunu ögrenmeliyim diye kafama koydum.
    Oysa eskiden tüm yasgünleri ve kutlamalar icin yapilan pastalai hep kremsanti ile süslerdim.
    Bak seninkide muhtesem olmus.Seker hamurura gerek kalmamis.Ufak tefek ince detaylarida(varsin yenmeyen olsun) pastanin üzerine koydunmu iste ortaya nefis görünümü pasta cikmis.Ellerine saglik.Yasasin kremsanti!!!!

    YanıtlaSil
  6. Muhtere'cim, harika harika çok şeker başka ne denilebilirki, ellerine sağlık... sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Canım Muhteremim, enfes olmuş pastan, harikaaa, insan yiyemez ayol bunu..Bu bebeciği rahat yerinden kaldırıp yemek olur mu hiç :)))
    Ellerine sağlık canım benim,
    Öpüyorum seni...

    YanıtlaSil
  8. ne güzwel olmuş ellerine sağlık çok uğraşılmış

    YanıtlaSil
  9. canım yine güzellikleri döktürmüşsün.ellerine sağlık.hayırlı cumalar sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. bu pastaları gördükçe evlenip bebek yapasım geliyor:))) elciklerine sağlık harika olmuş bayıldım valla..sevgilerimle öpüyorum

    YanıtlaSil
  11. canım hayırlı cumalar sevgiler

    YanıtlaSil
  12. muhteremim ne kadar hoş olmuş bu pasta....

    helede biberona bittim...herşeyin küçüğü güzel.....

    ellerine sağlık....
    harika görünüyor....

    çok çok çok öpüyorum seni....

    YanıtlaSil
  13. Adsız22:13

    Merhaba,
    Ellerine sağlık.pasta çok şirin ve çok güzel görünüyor.Bulgur fikrini beğendiğine sevindim.Ben İçanadolu bölgesindenim.Bizim kültürümüzde bulgur bolca kullanılır.Etkinlikte görüşmek dileğiyle...

    YanıtlaSil
  14. Adsız10:22

    Selam canım emeğine sağlık
    çok gösterişli içaçıcı bir tarif olmuş
    görüşmek üzere canım

    YanıtlaSil
  15. Çoookkk güzellllll!!!
    Bayıldım harikaaaaa!!!
    Sevgilerr...

    YanıtlaSil
  16. muhtermcigim ne guzel bir pasta olmus ellerine saglik.
    saraydaki mucevferi buyuk bir haz alarak izledik. simdi saat 18 de tekrari oluyor bende izlememe ragmen tekrar izliyorum sanki hic izlememis gibi birinci diziyi izlerke meraktan internette sitesini buldum ingilizce izledim:))
    okadar ders verici bir dizi izlememistim her turlu otun nerede ne icin kullanilacagi yemek zevkleri., inan beni bilmedigim konularda cok aydinlatti.tekrar izlemeye deger.izlemeyenlere siddetle tavsiye ediyorum.canim cok opuyorum seni kucak dolusu sevgilerimi gonderiyorum.

    YanıtlaSil
  17. canim saraydaki mucevher dizisinin filimlerini dizi seklinde bolum, bolum ben yazdigim adresten izledim calisan bayanlar ve bolumunu kaciranlar bu adresten izleyebilirler.
    adres:
    http://www.dailymotion.com/mohsen2165/video/x46gr2_jewel-in-the-palace-episode-70-fina_shortfilms

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...