28 Ağustos 2012 Salı

TATİLDEYİM!

Muhterem'le Afiyetle
Bayram biteli 1 hafta oldu,  sayfamı normalde hemen güncellerim ama şu anda memleketimiz Kastamonu'da tatildeyim.
Uzun zamandır köyümüzde inşaatı devam eden evimiz bitti ve bu yıl taşındık.

köydeki evimiz
Artık yaz tatillerimde kendi evimize, resimlerde gördüğünüz bu manzaraya gideceğiz 😊
Kastamonu-Çatalzeytin'de bulunan köyümüze 10 Ağustos'ta geldik, evin inşaat temizliği, yerleşme telaşı derken ilk hafta hiç bir şey anlamadık.

Şimdi evimizin, özellikle balkonun tadını çıkarıyoruz.
Hafta sonuna doğru İstanbul'a döneceğim, o zaman sayfamı düzenli olarak güncellemeye ve tarif vermeye devam edeceğim.
"Afiyetle Kalın"

29 yorum:

  1. iyi günlerde kullanın evinizi... :)

    YanıtlaSil
  2. Canım hayırlı olsun eviniz manzara süper iyi tatiller sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. harika manzara harika yemekler iyi tatiller

    YanıtlaSil
  4. Manzara da yemekler de şahane:)
    Evin hayırlı uğurlu olsun ablacım.
    Güle güle oturun inşAllah,sağlık,neşe ve mutlulukla..
    Neşe dolu tatiller diliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Zelihacım :)
      Amin, İnşaallah.

      Sil
  5. Güle güle sağlıkla oturmak nasip olsun inşallah sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, İnşallah, teşekkür ederim Minecim :)

      Sil
  6. Güle güle oturun, evinizin manzarası takvim manzaraları kadar güzel :)))

    YanıtlaSil
  7. Adsız11:28

    Yeni evinizin manzarası da pek güzelmiş. İyi günlerde kullanın inşAllah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin İnşallah, çok teşekkür ederim Semihacım :)

      Sil
  8. Muhterem Abla bu manzarayı kıskandım galiba =) Şaka bir yana, bizim köyümüz yok. Hep böyle bir köyü olanlara hele de köyü yeşil olanlara özenmişimdir. Huzur içinde oturun inşaAllah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Aslıhan, Amin İnşaallah :)
      Rabbim daha güzelini size de nasip etsin İnşallah.
      Köyümüzün en güzel tarafı yemyeşil bitki örtüsü, şehirdeki sıkışık mahallelerden sonra yaz tatillerinde biraz olsun nefes alıyoruz.

      Sil
  9. Eviniz ve manzara şahane,güle güle iyi günlerde huzurlu mutlu yaşayın inşallah,köyünüz adı ne acaba ,benim damadımda ismail köyünden sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Sacide Hanım,
      Bizde İsmail Köy'lüyüz, bulunduğumuz yere "Güney" deniyor.
      Damadınız kimlerden acaba ?

      Sil
  10. Merhaba Muhterem Hanım, Abana'dan dün döndük. Abana'da kaldık. Köye de iki kez gittik. Annem yazmış eşimin İsmail Köyünden olduğunu. Kayınpederim Mehmet Yüksel. Latime Halamız neredeyse sürekli köyde kalıyor. Sanırım tanırsınız. Güneye biz de gittik.Çok güzel manzarası var. Köy çok güzel bir yerde. Güle güle oturun inşallah. Biz de köye ev yapmak istiyoruz ilerde. Sevgiler.

    Benim bloğum:

    http://hayatdevamederken.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Ebru,
      Seni tanıdığıma çok memnun oldum.
      Alaattin amcanın kızı Sevinç benim eltim olur.
      Latime halayı bilmezmiyim, kendisini çok severim ayrıca eltimin halası oluyor.
      Elmas halayı da çok severim, gülen gözlerini ve yüzünü görmek bile bana çok iyi gelir.
      Bizde geçen hafta Perşembe günü döndük ama yerleşme telaşları, kuzenimin düğünü akraba ziyaretleri derken döndüğümü duyuracak vaktim olmadı.
      Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim, İnşallah size de köyde ev yaptırmak nasip olur.

      Sil
    2. Ben yaşınızı da bilmiyorum, Muhterem Abla mı desem, inşallah tanışma imkanımız olur. Sevinç Abla'yla çok sık olmasa da düğünlerde, bayramlarda karşılaşıyoruz. Çok severim. Alaattin Amca eşimin amcası. Biz oğlu Sezai Abi'yle aynı sokakta oturuyoruz. Latime Hala, Elmas Hala eşimin halaları. Ama kendi halalarımdan ayırmam. Çok iyiler, çok severler bizi. Ben de sizinle tanıştığıma çok sevindim. Sevinç Abla'ya Ertürk'ün eşi diyebilirsiniz. Eşimin sülale epey geniş :) Görüşmek dileğiyle. Sevgiler.

      Sil
    3. Benim yaşım 42 ama nasıl istersen öyle hitap edebilirsin.
      Çok haklısın Yüksel sülalesi epey geniş, yengeme mutlaka sizden basedeceğim.

      Sil
  11. Adsız14:58

    Balkonun keyfini bol bol çıkarıyorsun sanırım Muhterem Abla:) Uzun zaman oldu ara verdin, merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım,
      İlgin için çok teşekkür ederim.
      Geçen hafta Perşembe günü döndük ama yerleşme telaşları, kuzenimin düğünü, akraba ziyaretleri derken döndüğümü duyuracak vaktim olmadı.
      İnşallah en kısa zamanda düzenli yayınlara başlayacağım.

      Sil
  12. Evinizde afiyetle oturun inşallah manzara super insanın ömrüne ömür katıyor . Takibime aldım sizi:)

    YanıtlaSil
  13. Ne kadar güzel bir manzara. Biz de çatalzeytin de oturmuştuk yıllar önce.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.
      Yemyeşil doğası, masmavi denizi ile çok güzeldir Çatalzeytin :)

      Sil
  14. Adsız09:08

    evinize sağlıkla neşeyle outmayı nasip etsin rabbim eviniz çok güzel biliyorsunuzdur belki eşimde çatalzeytinli ama ben hiç sizin köyü duymamıştım eşimden google maps tan bir arama yaptım eğer yanlış bakmadıysam abana yolunun üzeründeymiş ne kadar yakınmış inşallah bir gün tanışmakta nasip olur abanada yazlığımız olduğu için çok sık orda oluyoruz abana resimlerinizidebekliyorum
    DERYA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Derya,
      Köyümüz Çatalzeytin'e bağlı fakat, biz köye daha çok üst taraftan yani Kastamonu-Abana karayolunu kullanarak gidiyoruz.
      Çatalzeytin'in merkezine hiç gitmiyoruz.
      Tatil resimlerini düzenlemeye bir türlü fırsat bulamadım ama en kısa zamanda hem tatil hemde Abana resimlerini düzenleyip, yayınlayacağım.

      Sil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...